1. To czujnik deszczu - w tym położeniu dźwigni wycieraczki reagują na intensywność deszczu. Przy czym możesz ustawić kilka czułości czujnika: auto - czułosć automatyczna (?)
- czyłośc mała
-- wieksza
--- największa
Sam jeszcze nie do konca tego przetestowałem, choć dziś jeździłem w konkretnym deszczu.
2. Poziom volume, basu itd. regulujesz prawym pokrętłem odbiornika, zaś pomiędzy pozycjami: volume, bass, treble itd. przeskakujesz wciskając przycisk AUDIO (wczoraj do tego doszedłem
3. DX - odpuść sobie - to ustawienie max. czułości wyszukiwania fal - nie wiem czy przydatne
Mono - po prostu odbiór stacji radiowych w trybie mono a nie stereo
Band - w trybiue radia zmieniasz tym zakresy fal (częstotliwości) tzn. FM1, FM2 (czyli tzw. niegdyś UKF
, LM, AM. Wpraktyce przydatne tylko FM 1 i FM2 - tam znajdziesz wszystkie interesujące Cię stacje. W trybie magnetofonu tu ustawiasz opcje autoreverse.
Jeśli chodzi o przyciski pod wyświetlaczem to:
LOUD - po włączeniu podbija basy gdy słuchasz na niskim poziomie voluma. Jeśli masz zamontowane w aucie nagłosnienie BOSE HiFi to przycisk ten jest bezużyteczny, gdyż system reguluje to automatycznie.
TP/AF-odbiór informacji o ruchu na drogach/ częstotliwości alternatywne - nie próbowałem
SCAN/ MSS - automatyczne przeszukiwanie stacji radiowych/ automatyczne wyszukiwanie następnego/ poprzedniego nagrania na taśmie magnetofonowej
IS - intelligent scanning - przeszukiwanie zakresów fal radiowych pod kątem optymalnego odbioru
EXP - expert - dodatkowe opcje ustawien systemu audio
4. Uzywasz przycisków ze strzałkami (tych po prawej i lewej stronie przycisku BAND) albo przycisku SCAN. Gdy znajdziesz stację, przyciskasz przez dłuższą chwilę jeden z okrągłych przycisków ponumerowanych od 1-6.
5. pierwszy z lewej - halogeny, drugi z lewej - tylne pmgielne, pierwszy od prawej - ogrzewanie tylnej szyby i lusterek zewnętrznych, drugi od prawej - program odmrażania/ odraszania samochodu (trwa kilka minut, potem sam sie wyłącza - dot. przedniej szyby, szyb bocznych, tylnej oraz lusterek)
6. Przycisk ze strzałką ma trzy tryby: 1 - nie świeci - obieg powietrza wyłączony, 2 - świeci zielony - cyrkulacja wewnętrzna (zamknięty dostep powietrza z zewnatrz), swieci pomaranczowy - curkulacja zasilana powietrzem z zewnątrz.
7. Rozrząd wymieiniam w sobotę - ceny części ok. 470 zł, usługa 300 zł - nieautoryzowna stacja FIAT/ ALFA. W stacji autoryzowanej wycenili to na 3000 zł. Podziekowałem.
Życzę zadowoleni z auta (czego i sobie zyczę