Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Odp: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Drugi kluczyk działa Ta sama historyja - zimne luty, regeneracja głowicy, etc.
Do wymiany kwalifikują się również te małe przyciski, ale ciężko je dostać (trzeba zamówić i zaczekać jakiś czas) bo są z gumową a nie plastikową oprawką, więc gdy będzie problem z naciskaniem to się je wymieni.
Obecnie oba kluczyki pracują bez zarzutu - zarówno otwieranie klapy bagażnika jak i kabiny działa. Jeśli potrwa ten stan z tydzień, to myślę że można te kluczyki w ten sposób naprawiać, a zainteresowanym mogę podać namiar na tego fachmana.
Do wymiany kwalifikują się również te małe przyciski, ale ciężko je dostać (trzeba zamówić i zaczekać jakiś czas) bo są z gumową a nie plastikową oprawką, więc gdy będzie problem z naciskaniem to się je wymieni.
Obecnie oba kluczyki pracują bez zarzutu - zarówno otwieranie klapy bagażnika jak i kabiny działa. Jeśli potrwa ten stan z tydzień, to myślę że można te kluczyki w ten sposób naprawiać, a zainteresowanym mogę podać namiar na tego fachmana.
Odp: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
no rzut beretem z Warszawy... nie ma co... że też zawsze fachowiec musi być po przekątnej na mapie...
mam to samo z kluczykami... oba kaput.. jak to mawiają przyjaciele zza Odry..
mam to samo z kluczykami... oba kaput.. jak to mawiają przyjaciele zza Odry..
- lidcin
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Odp: Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Dorobili Ci kluczyk z immo? Ja pytałem się w różnych firmach i mówili że nie da się dorobić kluczyka z kapsułką immo i zaprogramować do Lybryms44 pisze:W Rzeszowie dorobienie kluczyka do Lybry kosztuje 300pln, tyle że niestety bez pilota, czyli kluczyk i kodowanie, a przy okazji wizyty u elektronika naprawili mi stary kluczyk , czyli stary dwuprzyciskowy kluczyk da sie naprawić ...
A ja znalazłem coś takiego
>http://www.allegro.pl/item895291730_ory ... ancia.html
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Panowie,
czy byli byśmy wstanie pewne tematy doprecyzować?:)
Mój problem polega na tym, ze mam jeden, za to doskonale działający kluczyk - scyzoryk. lybra z 2003 r.
ale jeden;)
ganinex Gliwice:
po vinie sprowadzają klucz - 650 zł,
karta kodowa - nie mam - 100 zł
kodowanie 50 zł
= 800 zł.
Natomiast:
[url=http://tnij.org/f0fa] :link: [/url]
link do aukcji na allegro - podobno to klucz, który da się zakodować, zaprogramować, dorobić, i działa. Podobno razem z wycięciem grota - 200 zł około.
Teraz pytanie - czy faktycznie da się to zrobić?
Z tego co wiem, to pilota samego da się zaprogramować przy użyciu interfejsu, można bodaj do 8 pilotów wrzucić w system. To pewnie to "kodowanie" w salonie za 50 zł.
Jak z dorobieniem immo, i samego grota?
Dzwoniłem do jednego serwisu, gość ma sprawdzić do poniedziałku,
ale może coś doprecyzujecie.
Nie upieram się przy scyzoryku - to ma być klucz zapasowy, ale ważne, żeby wszystkie funkcje działały.
Może ktoś doprecyzuje finalnie jak to się robi - czy da się z klonować immo, czy trzeba wyciągać centralkę immo do tego zabiegu, jak wygląda z zakodowaniem pilota - czy się nie mylę itp.
Jeśli to ktoś na śląsku robił, tym lepiej:)
czy byli byśmy wstanie pewne tematy doprecyzować?:)
Mój problem polega na tym, ze mam jeden, za to doskonale działający kluczyk - scyzoryk. lybra z 2003 r.
ale jeden;)
ganinex Gliwice:
po vinie sprowadzają klucz - 650 zł,
karta kodowa - nie mam - 100 zł
kodowanie 50 zł
= 800 zł.
Natomiast:
[url=http://tnij.org/f0fa] :link: [/url]
link do aukcji na allegro - podobno to klucz, który da się zakodować, zaprogramować, dorobić, i działa. Podobno razem z wycięciem grota - 200 zł około.
Teraz pytanie - czy faktycznie da się to zrobić?
Z tego co wiem, to pilota samego da się zaprogramować przy użyciu interfejsu, można bodaj do 8 pilotów wrzucić w system. To pewnie to "kodowanie" w salonie za 50 zł.
Jak z dorobieniem immo, i samego grota?
Dzwoniłem do jednego serwisu, gość ma sprawdzić do poniedziałku,
ale może coś doprecyzujecie.
Nie upieram się przy scyzoryku - to ma być klucz zapasowy, ale ważne, żeby wszystkie funkcje działały.
Może ktoś doprecyzuje finalnie jak to się robi - czy da się z klonować immo, czy trzeba wyciągać centralkę immo do tego zabiegu, jak wygląda z zakodowaniem pilota - czy się nie mylę itp.
Jeśli to ktoś na śląsku robił, tym lepiej:)
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 14:32 przez stabraf, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: pisownia
Powód: pisownia
pozdrawiam, Bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Odp: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Poszukaj na necie firmy z Tych.Programują i dorabiają kluczyki cena-około 300zł.Dzwoniłem i uzyskałem info,że wystarczy przyjechać z centralką immo i kluczykiem oryginalnym.Dopisują następny klucz do centralki i wycinają grot,tylko będzie to klucz fiatowski i alarm,centralny zamek nie będzie działał.Dają jeszcze kartę kodową do nowego kluczyka.
Lancia Lybra 1.9JTD 2000r.
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Ja swój kluczyk Libra z 1999 roku reaktywowałem tak rozkręciłem, do mikrostyków wropiłem po kropli spirytusu , zaś na płytce w miejscach styków z blaszkami, po ich uprzednim odtłuszczeniu zalałem je delikatnie cyną - lutem i działa
Nie mam 40 lat !
Jestem 18 - latkiem z 22 - letnim
D O Ś W I A D C Z E N I E M
Jestem 18 - latkiem z 22 - letnim
D O Ś W I A D C Z E N I E M
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 lut 2010, 10:57
- Lokalizacja: Poznań
Odp: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Dzięki kolego policeman za pomysł. Ja poszedłem jeszcze dalej. Rozłożyłem microswitche na części pierwsze. Blaszana pokrywa schodzi po lekkim podważeniu z jednej ze stron. W środku są dwie blaszki, które wyczyściłem i zakropiłem kontaktem 60. Do tego tak jak ty pocynowałem styki na płytce, te od zasilania. Kluczyk działa elegancko, a wydawał się martwy...
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
witam
mam problem z kluczykiem
nie działa mi pilot
baterie wymieniłem ale nadal nie działa (nawet diodka nie mrugnie)
nie ma u nas za dobrych elektroników, czesciej cis spieprza niz naprawia
a wysyłać gdzieś kluczyk tez mi z uśmiechem nie przychodzi
i boje sie troche oddac kluczyk do naprawy, tym bardziej ze mam tylko jeden
czy mozna sobie dokupić sam pilot?? jakiś taki uniwersalny??
widziałem coś takiego na allegro
pilot centralnego - 60 zł
co o tym myślicie??
mam problem z kluczykiem
nie działa mi pilot
baterie wymieniłem ale nadal nie działa (nawet diodka nie mrugnie)
nie ma u nas za dobrych elektroników, czesciej cis spieprza niz naprawia
a wysyłać gdzieś kluczyk tez mi z uśmiechem nie przychodzi
i boje sie troche oddac kluczyk do naprawy, tym bardziej ze mam tylko jeden
czy mozna sobie dokupić sam pilot?? jakiś taki uniwersalny??
widziałem coś takiego na allegro
pilot centralnego - 60 zł
co o tym myślicie??
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Podłącze się pod temat
Posiadam zestaw kluczyków dokładnie z Fiata 500, kluczyki są nówki niekodowanie nie programowane gołe stan fabryczny imo w nich nie kodowane. I moje pytanie czy jest możliwość zaprogramowania pilotów aby działały otwieranie drzwi i bagażnika w Lybrze , nie chodzi mi o immo ino o sam pilot ??
Do tych kluczyków posiadam karty kodów i jeszcze jakiś kod na karteczce.
Posiadam zestaw kluczyków dokładnie z Fiata 500, kluczyki są nówki niekodowanie nie programowane gołe stan fabryczny imo w nich nie kodowane. I moje pytanie czy jest możliwość zaprogramowania pilotów aby działały otwieranie drzwi i bagażnika w Lybrze , nie chodzi mi o immo ino o sam pilot ??
Do tych kluczyków posiadam karty kodów i jeszcze jakiś kod na karteczce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 14:34 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wrzuciłem fotkę na nasz serwer ;)
Powód: Wrzuciłem fotkę na nasz serwer ;)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 94
- Rejestracja: 29 mar 2010, 17:56
- Lokalizacja: Wawka
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
To i ja dołączę do grona szczęściarzy, co to walczą z kluczykami w swoich Lyberkach...
Ale moje pytanie dotyczy raczej alarmu od strony centralki.
Otóż w moim przypadku coś jest nie halo z zasięgiem na linii kluczyk - centralka (lub odwrotnie)
Często muszę obchodzić autko w koło, naciskając jednocześnie przyciski na pilocie szukając odpowiedzi ze strony centralki...
I pytanie:
gdzie jest ukryta centralka w Lybrze 2000r (kluczyk starego typu) i czy posiada ona jakąś antenkę jak miewaja różne centralki?
Ale moje pytanie dotyczy raczej alarmu od strony centralki.
Otóż w moim przypadku coś jest nie halo z zasięgiem na linii kluczyk - centralka (lub odwrotnie)
Często muszę obchodzić autko w koło, naciskając jednocześnie przyciski na pilocie szukając odpowiedzi ze strony centralki...
I pytanie:
gdzie jest ukryta centralka w Lybrze 2000r (kluczyk starego typu) i czy posiada ona jakąś antenkę jak miewaja różne centralki?
Lybra SW 1,9 jtd 77kW
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Hej ja też mam czasem ten problem,ale wydaje mi się że wystarczy u Ciebie poprawić zimne luty i powinno chodzić dobrze, a centralka jest nad nadkolem lewym przednim co do antenki to wg mnie jest nad lusterkiem. (u mnie odkad poprawiłem styki blaszka-płytka w kluczyku jest o niebo lepiej.endriu wawa pisze:To i ja dołączę do grona szczęściarzy, co to walczą z kluczykami w swoich Lyberkach...
Ale moje pytanie dotyczy raczej alarmu od strony centralki.
Otóż w moim przypadku coś jest nie halo z zasięgiem na linii kluczyk - centralka (lub odwrotnie)
Często muszę obchodzić autko w koło, naciskając jednocześnie przyciski na pilocie szukając odpowiedzi ze strony centralki...
I pytanie:
gdzie jest ukryta centralka w Lybrze 2000r (kluczyk starego typu) i czy posiada ona jakąś antenkę jak miewaja różne centralki?
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
a dla mnie jakiś pomysl by sie nie znalazł??
jak już pisałem, nie działa mi tylko pilot w kappie
przedtem czasami otwierał czasami nie, aż w koncu wogole przestał działać
mysle se bateria, zmieniłem ale nic nie pomogło
po naciśnieciu, nie mrugnie nawet dioda
cóż by mogło sie stać??
jak już pisałem, nie działa mi tylko pilot w kappie
przedtem czasami otwierał czasami nie, aż w koncu wogole przestał działać
mysle se bateria, zmieniłem ale nic nie pomogło
po naciśnieciu, nie mrugnie nawet dioda
cóż by mogło sie stać??
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 94
- Rejestracja: 29 mar 2010, 17:56
- Lokalizacja: Wawka
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
... a tak przy okazji zapytam, z jakiej odległości reagują Wasze piloty
Mój np. działa zazwyczaj do ok. 2 metrów (!!!)
Kiedyś miałem w innym aucie dokładany alarm chyba coś prod USA i pilocik mi śmigał z okna mojego "wieżowca"...
Mój np. działa zazwyczaj do ok. 2 metrów (!!!)
Kiedyś miałem w innym aucie dokładany alarm chyba coś prod USA i pilocik mi śmigał z okna mojego "wieżowca"...
Lybra SW 1,9 jtd 77kW
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Wow te amerykanckie technologie z wieżowca nawet można auto otworzyć,a teraz na poważnie odległość z jakiej można otworzyć auto będzie zależała od stanu naładowania baterii,baterie nowe odległość większa,chyba że w grę wchodzi jakaś anomalia techniczno-elektryczna.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 94
- Rejestracja: 29 mar 2010, 17:56
- Lokalizacja: Wawka
Re: Lybra - naprawa pilota w kluczyku
Celowo ująłem słowo wieżowca w cudzysłów - raptem to V piętro, jednak fakt pozostaje faktem - zasięg był i faktycznie mogłem uzbrajać i rozbrajać alarm z okna...
Ale wracając do Lybry... Czy może być powodem "zakłóceń" jakieś pole elektryczne lub coś podobnego, z pobliskich np. smochodów?
Jak parkuje w różnych miejscach, różnie mi się to zachowuje.
Bateria ma 2 miechy
A jaki zasięg wydaje się być prawidłowy?
Ale wracając do Lybry... Czy może być powodem "zakłóceń" jakieś pole elektryczne lub coś podobnego, z pobliskich np. smochodów?
Jak parkuje w różnych miejscach, różnie mi się to zachowuje.
Bateria ma 2 miechy
A jaki zasięg wydaje się być prawidłowy?
Lybra SW 1,9 jtd 77kW
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...