Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 lis 2018, 2:33

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 11 wrz 2010, 17:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2009, 0:00
Posty: 68
Lokalizacja: Rzeszów
endriu wawa pisze:
Celowo ująłem słowo wieżowca w cudzysłów - raptem to V piętro, jednak fakt pozostaje faktem - zasięg był i faktycznie mogłem uzbrajać i rozbrajać alarm z okna...
Ale wracając do Lybry... Czy może być powodem "zakłóceń" jakieś pole elektryczne lub coś podobnego, z pobliskich np. smochodów?
Jak parkuje w różnych miejscach, różnie mi się to zachowuje.
Bateria ma 2 miechy
A jaki zasięg wydaje się być prawidłowy?
2 metry to coś mało na nowej baterii. Moj łapie spokojnie z kilkunastu - kilkudziesięciu metrów. Wcześniej miałem cięgle problemy z pilotem. A to nie otwierał w ogóle mimo mrugającej diody, albo działał jedynie z bardzo bliska. Wymiana baterii pomagała na jakieś 2 tygodnie i od nowa świrował. Ostatecznie pomogło odgięcie styków baterii i teraz juz rok ponad działa jak należy. Widocznie bateria słabo kontaktowała.


Na górę
PostDodany: 12 wrz 2010, 11:39 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 sie 2010, 9:57
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Hej
Ja mam coś takiego, sprzątałem auto i przy okazji trochę go poprawiałem tzn. usunąłem stary zestaw głośnomówiący do nokii oraz poprawiłem styki od szyberdachu bo nie zawsze kontaktował i na drugi dzień przestał mi działać centralny z kluczyka. Czy w/w czynności mogły mieć coś wspólnego z centralnym? Posiadam Lybre z 2000r. i stary kluczyk. Bateria jest ok, sprawdzona u zegarmistrza.

_________________
Adam Poznań Lancia Lybra 2,4 JTD :)


Na górę
PostDodany: 08 lut 2011, 13:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 gru 2009, 17:25
Posty: 443
Imię: Bartek
Lokalizacja: Gliwice
Cześć.
I jak, ktoś cokolwiek z kodowaniem immo się dowiedział?
Mam klucz do lybry, nie wycięty, nowy, scyzoryk.
Jestem ciekaw, czy ktoś wie jak teraz dalej to działa?

Ew. co trzeba wysłać do firmy w Tychach - ktoś ma namiar? Co by dorobili ichniejszy klucz z kodowaniem? Gdzie jest centralka immo, czy zaraz przy stacyjce, czy potrzebują coś więcej?
Serdeczności.

_________________
pozdrawiam, bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.2
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 16:10 przez stabraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Polskie znaki, zdania nowe zaczynamy z wielkiej litery.


Na górę
PostDodany: 01 mar 2011, 21:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2011, 12:40
Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Witam
Mam taki sam problem z kluczykiem starego typu, zacząłem go czyścić przelutowywać, nawet chwile podziałał (udało mi się otworzyć klapę bagażnika 2 razy z pilota).
I mam takie pytanie bo można dorwać niekiedy kluczyk do lybry z działającą elektoniką i jakby ją tak przełożyć do swojego kluczyka ile by wyniósł koszt przeprogramowania oraz gdzie takie coś można by zrobić?
Pozdrawiam

_________________
Lybra SW 1.9 jtd
www.blucher.pl
GG:8085036


Na górę
PostDodany: 12 kwie 2011, 12:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 03 mar 2010, 14:53
Posty: 125
Lokalizacja: Kraków
Cześć.
W mojej Lybrze odkąd kupiłem nie działa sterowanie centralnego z pilota (od nowości był zainstalowany sterownik cheetach).

W ASO podłączali do kompa, ściągali nawet dodatkowe karty kodowe z Włoch i powiedzieli, że komputer "nie widzi" pilota.

Czy jest jakaś nadzieja?

Co trzeba by dokupić/wymienić żeby to jakoś ożywić?
Stacyjkę, centralkę, pilota?

a może kupić alarm (za parę dych) i coś pokombinować? (np. przylutować nadajnik z pilota do klucza?).

Bardzo proszę o pomoc, bo za bardzo nie wiem nawet czego szukać.

A w serwisie to za popatrzenie wezmą stówę...

Pozdrawiam.
Kuba


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2011, 18:24 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Dołączyłem do istniejącego tematu.SZUKAJ!


Na górę
PostDodany: 22 sie 2011, 21:05 
Witajcie

Odgrzebuje temat (było ich wiele), ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie:

Mam taki zestaw jak poniżej
Obrazek

Marzy mi się zmiana na nową obudowę typu scyzoryk (kiedyś taka była, ale ta po lewej się całkiem rozwaliła, a w to po prawej nie działa scyzoryk, więc korzystam z klucza "matki"
Krótko mówiąc płytki z pilotem do centralnego zamka przełożyłbym do dwóch scyzoryków, a tylko w jednym byłby wkręcony grot, drugi byłby bez wkręconego grota, za to z całą elektroniką do otwierania drzwi. Klucz "matkę zostawiłbym" w spokoju.

Jak to można zrobić? Moje pomysły są takie:

1) Kupić 2 obudowy typu scyzoryk na allegro, przełożyć gnaty, wkręcić jeden grot (widoczny z lewej) i gitara. Problem? Nie znalazłem takiej obudowy i chyba nie znajdę...
2) (wersja bardziej prawdopodobna). Kupić na allegro gotowe scyzoryki z centralnym zamkiem, wkręcić do jednego grot, i pojechać do elektroników niech przełożą centralkę w samochodzie (nie w kluczyku), żeby drzwi otwierały się z tej "nowej" chińskiej elektroniki. Ma to tylko minus że centralny zamek seryjny jest dużo lepszy niż te chińskie tandety jak np poniżej:
http://allegro.pl/centralny-zamek-scyzo ... 22612.html


Czy macie jeszcze jakieś inne porady żeby wszystko działało, i mieć 2 nowe obudowy typu scyzoryk?

Pzdr


Na górę
   
PostDodany: 26 sie 2011, 19:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2009, 0:00
Posty: 202
Lokalizacja: KOZIENICE
ciejkins pisze:
Witajcie

Odgrzebuje temat (było ich wiele), ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie:

Mam taki zestaw jak poniżej
Obrazek

Marzy mi się zmiana na nową obudowę typu scyzoryk (kiedyś taka była, ale ta po lewej się całkiem rozwaliła, a w to po prawej nie działa scyzoryk, więc korzystam z klucza "matki"
Krótko mówiąc płytki z pilotem do centralnego zamka przełożyłbym do dwóch scyzoryków, a tylko w jednym byłby wkręcony grot, drugi byłby bez wkręconego grota, za to z całą elektroniką do otwierania drzwi. Klucz "matkę zostawiłbym" w spokoju.

Jak to można zrobić? Moje pomysły są takie:

1) Kupić 2 obudowy typu scyzoryk na allegro, przełożyć gnaty, wkręcić jeden grot (widoczny z lewej) i gitara. Problem? Nie znalazłem takiej obudowy i chyba nie znajdę...
2) (wersja bardziej prawdopodobna). Kupić na allegro gotowe scyzoryki z centralnym zamkiem, wkręcić do jednego grot, i pojechać do elektroników niech przełożą centralkę w samochodzie (nie w kluczyku), żeby drzwi otwierały się z tej "nowej" chińskiej elektroniki. Ma to tylko minus że centralny zamek seryjny jest dużo lepszy niż te chińskie tandety jak np poniżej:
http://allegro.pl/centralny-zamek-scyzo ... 22612.html


Czy macie jeszcze jakieś inne porady żeby wszystko działało, i mieć 2 nowe obudowy typu scyzoryk?

Pzdr
Witam jeśli masz dobre bebechy to proponuję taki kluczyk przekładka płytki i immo zmiana grota i miłego podróżowania http://moto.allegro.pl/lancia-kluczyk-s ... 70859.html


Na górę
PostDodany: 26 sie 2011, 20:24 
Witam jeśli masz dobre bebechy to proponuję taki kluczyk przekładka płytki i immo zmiana grota i miłego podróżowania http://moto.allegro.pl/lancia-kluczyk-s ... 70859.html
Bebechy mam dobre, ale zauważ że w mojej Lanci otwieranie i zamykanie jest 2 przyciskami obok siebie, a na tym kluczyku co przesłałeś jest 3 przyciski ustawione wzdłuż.
Wniosek? Moje przyciski do otwierania i zamykania nie pokryją się z otwieraniem i zamykaniem w tym kluczyku co podesłałeś..


Na górę
   
PostDodany: 10 lis 2011, 0:30 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 07 cze 2011, 10:52
Posty: 5
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie,
Mam taki problem. Mam kluczyk starego typu (trójkątny z dwoma przyciskami). Po wymianie baterii przestał mi działać pilot. Mogę otworzyć auto przez włożenie kluczyka do zamka w drzwiach i przekręcenie. Mogę również normalnie odpalić auto. Ale za cholerę nie działa zdalne otworzenie auta ;(
Co trzeba zrobić, żeby znowu móc normalnie otwierać i zamykać auto na odległość?
Krzysiek


Ostatnio zmieniony 10 lis 2011, 0:54 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Przerzuciłem do podobnego tematu. Immo masz sprawne skoro odpala ;)


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 0:55 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
A baterię na pewno dobrze włożyłeś? nie odwrotnie?

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 6:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Posty: 1180
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)
castus: sprawdź, czy naciskając któryś z przycisków na pilocie miga Ci dioda zamontowana w kluczyku. Jeśli nie to wina po stronie baterii (źle włożona) lub zimnych lutów na płytce (musiałbyś znaleźć kogoś, kto Ci przelutuje układy w kluczyku.

_________________
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, aktualnie Croma 1,9 150KM :)


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 22:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 07 cze 2011, 10:52
Posty: 5
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa
Za pierwszym razem nie migało, źle włożyłem baterię. Poprawiłem się potem i teraz miga i bateria jest na pewno dobrze włożona. Myślałem, że triki w stylu "wkładam kluczyk do drzwi, naciskam przycisk i resetuje się immo" zadziałają, ale niestety nic z tego. Jakieś inne pomysły?


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 22:17 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Immo, a centralny zamek to są dwie odrębne sprawy !
Podejdź z kluczykiem do jakiegoś machera elepśtronika niech Ci wsio w środku przelutuje.

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 22:27 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 07 cze 2011, 10:52
Posty: 5
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa
Czyli generalnie sama zmiana baterii nie powinna wywołać takich skutków?


Na górę
PostDodany: 10 lis 2011, 22:38 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
A no nie powinna ;)

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl