Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
mam juz kappe jakis czas - ale dopiero dzis przyszlo mi tak przypadkiem do glowy zeby zobaczyc co sie dzieje z klapka od wlewu jak auto jest zamkniete. I co sie okazalo ??? ...
za NIC ??!?!
nadal mozna ja otworzyc tak jak przy otwartym aucie !!!
czy to moze byc jakas banalna usterka czy caly zamek sie walniety ?
jak zagladalem od srodka to wyglada ze wszystkie kable sa podpiete.
za NIC ??!?!
nadal mozna ja otworzyc tak jak przy otwartym aucie !!!
czy to moze byc jakas banalna usterka czy caly zamek sie walniety ?
jak zagladalem od srodka to wyglada ze wszystkie kable sa podpiete.
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Witaj,
Sprawdź, czy siłownik reaguje na zamykanie centralnym, i czy przypadkiem nie jest ułamany "skobelek" zamykający klapkę wlewu.
Pozdrawiam
Sprawdź, czy siłownik reaguje na zamykanie centralnym, i czy przypadkiem nie jest ułamany "skobelek" zamykający klapkę wlewu.
Pozdrawiam
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
jaki silownik ? i jak sprawdzic ??"wujek" pisze:Witaj,
Sprawdź, czy siłownik reaguje na zamykanie centralnym, i czy przypadkiem nie jest ułamany "skobelek" zamykający klapkę wlewu.
Pozdrawiam
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Słuchaj ten elektromagnes (w kształcie srubki ma regulację) moze po prostu jest za mocno wkręcona i nie chwyta wewnętrznej strony klapki.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
dzis mialem wiecej czasu i dokladniej sie przygladnolem.
Skobelek jest OK
silownik dziala
ale ten 'bolec' sie zamalo wysuwa - nawet niewychodzi poza ten okragly plastik - ale widac ze sie tam pojawia.
Jak to mozna wyregulowac ??
Skobelek jest OK
silownik dziala
ale ten 'bolec' sie zamalo wysuwa - nawet niewychodzi poza ten okragly plastik - ale widac ze sie tam pojawia.
Jak to mozna wyregulowac ??
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Witaj,
Dostęp ze schowka w bagażniku, po prawej.
"Skobelek" w stanie otwartym powinien być ledwie widoczny w otworze we wnęce wlewu, przesuw ok. 2cm.
Pozdrawiam
Dostęp ze schowka w bagażniku, po prawej.
"Skobelek" w stanie otwartym powinien być ledwie widoczny w otworze we wnęce wlewu, przesuw ok. 2cm.
Pozdrawiam
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
to on jest ledwie widoczy jak jest zamkniety, jak jest otwarty to ucieka daleko.
regulacja uwzglednia az taki zakres ?
jak tam sie dostane to bedzie wiadomo jak regulowac - jest az tak intuicyjna czy potrzeby jest jakis specjalistyczny sprzet ?
regulacja uwzglednia az taki zakres ?
jak tam sie dostane to bedzie wiadomo jak regulowac - jest az tak intuicyjna czy potrzeby jest jakis specjalistyczny sprzet ?
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Witaj,
Sprzęt to wkrętaki krzyżowe. Wymontuj sobie siłownik i dokładnie obejrzyj "skobelek", trochę za głeboko ucieka.
Pozdrawiam
Sprzęt to wkrętaki krzyżowe. Wymontuj sobie siłownik i dokładnie obejrzyj "skobelek", trochę za głeboko ucieka.
Pozdrawiam
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
krzyzak sie nie przydal ale za to byl potrzebny plaski 8mm )
musialem cala blache z bezpiecznikami odkrecic a wczsniej zdemontowac tapicerke ale juz wszystko wiem !!
ktos chcial otworzyc klapke jak auto bylo zamkniete i chyba mu sie udalo bo jest ulamany ten 'bolec' ktory blokuje klapke (ten na koncu silownika), silownik dziala OK.
a teraz pytanko - czy mozna gdzies dostac ta czarna plastikowa koncowke zakladana do silownika do ktorej jest przywiazany czerwony sznurek ??
czy pozostaje tylko reanimacja we wlasnym zakresie ??
ktos to mial taki problem? robil juz cos takiego ?
a tak swoja droga to bardzo mnie zaskoczlo ze to jest plastik a nie metalowa koncowka (tak jak to mialem w passacie) !!
musialem cala blache z bezpiecznikami odkrecic a wczsniej zdemontowac tapicerke ale juz wszystko wiem !!
ktos chcial otworzyc klapke jak auto bylo zamkniete i chyba mu sie udalo bo jest ulamany ten 'bolec' ktory blokuje klapke (ten na koncu silownika), silownik dziala OK.
a teraz pytanko - czy mozna gdzies dostac ta czarna plastikowa koncowke zakladana do silownika do ktorej jest przywiazany czerwony sznurek ??
czy pozostaje tylko reanimacja we wlasnym zakresie ??
ktos to mial taki problem? robil juz cos takiego ?
a tak swoja droga to bardzo mnie zaskoczlo ze to jest plastik a nie metalowa koncowka (tak jak to mialem w passacie) !!
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
Sorry, wprowadziłem w błąd z tymi krzyżakami, dawno tam nie zaglądałem.
Ten ułamany "skobelek" nie występuje chyba jako część zamienna i nie wiem, czy jest wymienny. Można spróbować sztukowania plastikowym bolczykiem i połączyć z ocalałym "kikutem" skuwką z kawałka anteny radiowej (takiej teleskopowej, z cieńkich rurek). Albo używka ze szrotu. Może ktoś ma taki zamek na zbyciu.
Pozdrawiam
Ten ułamany "skobelek" nie występuje chyba jako część zamienna i nie wiem, czy jest wymienny. Można spróbować sztukowania plastikowym bolczykiem i połączyć z ocalałym "kikutem" skuwką z kawałka anteny radiowej (takiej teleskopowej, z cieńkich rurek). Albo używka ze szrotu. Może ktoś ma taki zamek na zbyciu.
Pozdrawiam
Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
no i prawie sie udalo !!
Wielkie dzieki ze pomys z antena, akurat bylo pod reka radio ze zlamana antena i prawie pasowala srednica. Troche zagrube wyszlo bo w tym plastikowo/gumowym kotku ciezko sie przesuwa i silownik nie daje rady. Dzis po pracy braklo czasu zeby to dopracowac, ale klapka zamknieta, z tym ze "sterowanie" jest reczne z bagaznika. Mam jeszcze 3/4 paliwa w zbiorniku, mam nadzieje ze znajde czas dopracowac to zanim bede musial tankowac
a miedzy czasie poszukam 'zamiennika'
Jeszcze raz dziekuje - wujek (antena byla swietnym pomyslem)
Wielkie dzieki ze pomys z antena, akurat bylo pod reka radio ze zlamana antena i prawie pasowala srednica. Troche zagrube wyszlo bo w tym plastikowo/gumowym kotku ciezko sie przesuwa i silownik nie daje rady. Dzis po pracy braklo czasu zeby to dopracowac, ale klapka zamknieta, z tym ze "sterowanie" jest reczne z bagaznika. Mam jeszcze 3/4 paliwa w zbiorniku, mam nadzieje ze znajde czas dopracowac to zanim bede musial tankowac
a miedzy czasie poszukam 'zamiennika'
Jeszcze raz dziekuje - wujek (antena byla swietnym pomyslem)
Alternatywa na Antene :P
Ja wczoraj w swoim aucie postanowiłem zając się tym nieszczęsnym ułamanym rygielkiem Niestety nie miałem ułamanej końcówki (gdzieś zgineła) Kawałka anteny też nie miałem Moje rozwiązanie było natępujące:
1) Wykreciłem całą tą blachę na której zamontowany jest siłownik
2) Wykręciłem siłownik
3) Wywierciłem dziurkę w miejscu ułamanego rygielka
4) Znalazłem w domu zwykły metalowy hak (kąt zakrzywienia 90stopni) z gwintem oczywiście, wyprostowałem go, metodą młotka i kombinerek tak że był idealnie prosty. (Sprawdzić srednicę, tak żeby przechodził przez otwór w karoserii)
5) Rozgrzałem go przy kuchence
I we wcześniej wywierconą dziurkę wkręciłem/wtopiłem stoną nagwintowaną w siłowniczek (uwaga - nalezy to zrobić maksymalnie prosto z wiadomych powodów)
6) Jak juz wystygło, całośc trzymała się po prostu super ( na pewno lepiej niż oryginalny plastikowy bolec). Takim sposobem mamy szpanerki metalowy rygielek do zamykania wlewu paliwa
Mam nadzieje, że komuś przyda się ten post
1) Wykreciłem całą tą blachę na której zamontowany jest siłownik
2) Wykręciłem siłownik
3) Wywierciłem dziurkę w miejscu ułamanego rygielka
4) Znalazłem w domu zwykły metalowy hak (kąt zakrzywienia 90stopni) z gwintem oczywiście, wyprostowałem go, metodą młotka i kombinerek tak że był idealnie prosty. (Sprawdzić srednicę, tak żeby przechodził przez otwór w karoserii)
5) Rozgrzałem go przy kuchence
I we wcześniej wywierconą dziurkę wkręciłem/wtopiłem stoną nagwintowaną w siłowniczek (uwaga - nalezy to zrobić maksymalnie prosto z wiadomych powodów)
6) Jak juz wystygło, całośc trzymała się po prostu super ( na pewno lepiej niż oryginalny plastikowy bolec). Takim sposobem mamy szpanerki metalowy rygielek do zamykania wlewu paliwa
Mam nadzieje, że komuś przyda się ten post
Lancia Kappa 2.0l 20V bez turbo i VIS 1995r.
Re: Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
No i ja w końcu (po pięciu latach : gafa: ) zabrałem się za ten temat. Wydawało się, że zamek w ogóle nie działa więc wpierw trzeba było się do niego dostać. Odpada temat dostania się do zamka przez sam otwór "rewizyjny" w poszyciu boku bagażnika - trzeba zdejmować tapicerkę (dolną poniżej klapy, spód no i prawy bok). Trzeba też jak już wyżej napisano odkręcić blachę z bezpiecznikami - dwie nakrętki ósemki przy blaszce i dwie przy korku wlewu paliwa.
No i jak się okazało mój zamek działa ale oczywiście jest ułamany.
Tak więc podobnie jak kolega wyżej, wpierw przewierciłem wzdłuż plastikowy trzpień po czym wsunąłem w niego... gwóźdź. Ten bardzo ciasno tam siedzi a dodatkowo jest zablokowany przez plastikowy biały skobel zamka. Działa
Pozdrawiam.
No i jak się okazało mój zamek działa ale oczywiście jest ułamany.
Tak więc podobnie jak kolega wyżej, wpierw przewierciłem wzdłuż plastikowy trzpień po czym wsunąłem w niego... gwóźdź. Ten bardzo ciasno tam siedzi a dodatkowo jest zablokowany przez plastikowy biały skobel zamka. Działa
Pozdrawiam.
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - wlew paliwa (jak zamknąć)
lepiej późno niż wcale powiedziała babcia spóźniając się na pociąg