Kappa - lifting w 1998 roku
Kappa - lifting w 1998 roku
JTD wciąga po mieście od 6.5 do 9 litrów. Wszystko zależy od stylu jazdy.
Kappa - lifting w 1998 roku
kappy z aktywnym zawieszeniem są nieco twardsze od zwykłych ale przy tym bardziej precyzyjnie sie prowadzą. Są zdecydowanie stabilniejsze w zakrętach. Istnieje tez mozliwość wyboru 2 trybów pracy normalny i sport. W trybie sport auto robi sie bardzo twarde i czujesz wszystkie kamyczki po których sie przejeżdza (jak dla mnie zbyt ekstremalne)."Maniek" pisze:Może ktoś mi powie czy Kappy z aktywnym zawieszeniem mają lepszy komfort czy raczej jest bez większej różnicy.Pozdrawiam wszystkich miłośników lanci
Kappa - lifting w 1998 roku
Uzpelniajac wspanialy elaborat Torella pragne jeszcze dodac ze byly zmiany dotyczace poduszek i amortyzatorow.... I zmiana miala miejsce w roku '96 , a nastepna w '99 reasumujac w okresie od 1994-1996, 1996-1999, 1999-2001 wystepowaly inne komplety poduszek i amortyzatorow do nadwozi SEDAN.
mam nadzieje ze ta informacja zaoszczedzi niepotrzebnych niejasnosci w sytuacji wymiany tylnego zawieszenia w waszych KAPPACH
mam nadzieje ze ta informacja zaoszczedzi niepotrzebnych niejasnosci w sytuacji wymiany tylnego zawieszenia w waszych KAPPACH
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Kappa - lifting w 1998 roku
Ja zapomniałem w moim wywodzie dodać jeszcze, że w roku 1998 definitywnie zrezygnowano z 5 kluczyków i 2 kart kodowych na rzecz systemu takiego jak w Alfie Romeo tzn. 1 kluczyk matka i 2 normalne oraz 1 karta kodowa.
P.S
Dziękuje za uznanie
P.S
Dziękuje za uznanie
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 11:43 przez Torell007, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Kappa - lifting w 1998 roku
Z tym 8.3 .. moglbym sie sprzeczac moje auto ma przejechane ok 54 tys km i 8 sek nie wyciagne z tego auta ... mozna powalczyc na torze w Poznaniu"Torell007" pisze: Jednostka zaadaptowana z Alfy Romeo. 24-zaworowa V6-ka, dysponująca mocą 204 KM doskonale spisuje się w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, zadowalając się w trasie podobną ilością paliwa co silnik 2.4, dopiero przy dużych prędkościach oraz w trybie miejskim da się zauważyć istotne różnice. Poruszanie się Lancią K wyposażoną w ten silnik oraz, najczęściej, automat to czysta rozkosz - 8.3 sekundy do 100 km/h i prędkość maksymalna ok. 230 km/h.
Po dokonaniu zbrodni na aucie nie narzekam na ilosc pozeranego lpg .. fakt ze ponizej 14l nie udalo mi sie zejsc a i 19l/100km nie jest mi obce. Na benzynie zjadala 17l/100km . Ale kto kupuje kappe coupe z 3 litrowym silnikiem aby nie wcisnac do konca ??
Mialem okazje jezdzic autem z 3.0 jak i z 2.0T (obie generacje). Najbardziej do gustu przypadl mi 2.0T 16v ... ale ja chyba jestem na etapie mlynka do kawy"Torell007" pisze: W konfrontacji 3.0 V6 24V z 2.0 16V Turbo wyraźnie się odczuwa 'majestat' i potęgę widlastej szóstki w porównaniu do 'młynka do kawy' 2.0 16V Turbo. Również piękne brzmienie silnika V6 jak i brak 'turbo dziury' rekompensuje wysokie koszty jego utrzymania.
Pozdrawiam
Marcin
PS. Kawal dobrej roboty
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Kappa - lifting w 1998 roku
Przepraszam, za wprowadzanie w błąd 3.0 V6 ma do 100 km/h 8 sekund, natomiast 3.0 V6 Automat 9.8 sekund. Niezwłocznie wprowadzam poprawki.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Kappa - lifting w 1998 roku
Michał nie piszę że jesteś wielki bo jak sam pisałeś jesteś
JESTEŚ POPROSTU OGROMNY Stary etet w prasie motoryzacyjnej!!! Bankowo. I to jako redaktor naczelny ! Pozdrawiam
Michał (Będący pod wrażeniem jak "Wielki Brat")
JESTEŚ POPROSTU OGROMNY Stary etet w prasie motoryzacyjnej!!! Bankowo. I to jako redaktor naczelny ! Pozdrawiam
Michał (Będący pod wrażeniem jak "Wielki Brat")
Kappa - lifting w 1998 roku
Michale mam dodatkowe pytanie. Mam Kappę z 2000r ale o poziomie wyposażenia LE przynajmniej tak by wynikało z opublikowanego Twoim w poście wykazu. Ale jak dobrze zrozumiałem LE wycofano w 1998. Ten mój kapiszon to ropniak - czy miało to coś wspólnego z wersjami wyposażenia? Przyznam się, że dość długo szukałem auta w Hitlerlandzie (RFN) i większość JTD/TDS które tam oferowano była raczej wersją "najprościej " wyposażoną. "Wypasy" to niemal zawsze "benzyny". Moje autko pochodzi z Belgii. A może ktoś z kolegów też wie cos na ten temat?
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Kappa - lifting w 1998 roku
Zostawilem wiadomośc na prv. Pozdrawiam !"Michał" pisze:Michale mam dodatkowe pytanie. Mam Kappę z 2000r ale o poziomie wyposażenia LE przynajmniej tak by wynikało z opublikowanego Twoim w poście wykazu. Ale jak dobrze zrozumiałem LE wycofano w 1998. Ten mój kapiszon to ropniak - czy miało to coś wspólnego z wersjami wyposażenia? Przyznam się, że dość długo szukałem auta w Hitlerlandzie (RFN) i większość JTD/TDS które tam oferowano była raczej wersją "najprościej " wyposażoną. "Wypasy" to niemal zawsze "benzyny". Moje autko pochodzi z Belgii. A może ktoś z kolegów też wie cos na ten temat?
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Kappa - lifting w 1998 roku
Gratuluje, Torell!!! Swietna robota,pelen profesjonalizm!!! Bardzo przyjemna lektura:)
Kappa - lifting w 1998 roku
Czesc gratuluje świetnego arykułu .Mam pytanie czy w mojej kappie 1997 z silnikiem benzynowym 2.4 przy zachowaniu tej samej mocy i momentu obrotowego jest możliwość zmienienia mapki wtrysku benzyny komputera co przełożyło by się na ekonomiczniejszą eksploatację.Bo tak jak wspomniałeś w artykule w rocznikach 99 coś takiego modyfikowano. Pozdrawiam bobo
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Kappa - lifting w 1998 roku
Polecam : http://www.vtech.pl/chips_catalog.htm"bobo" pisze:Czesc gratuluje świetnego arykułu .Mam pytanie czy w mojej kappie 1997 z silnikiem benzynowym 2.4 przy zachowaniu tej samej mocy i momentu obrotowego jest możliwość zmienienia mapki wtrysku benzyny komputera co przełożyło by się na ekonomiczniejszą eksploatację.Bo tak jak wspomniałeś w artykule w rocznikach 99 coś takiego modyfikowano. Pozdrawiam bobo
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Kappa - lifting w 1998 roku
Wspaniale zrobiony opis. Wszystko na dłoni podane.
pozdrowienia.
pozdrowienia.
TYLKO L A N C I A
Kappa - lifting w 1998 roku
dopiero teraz dokopalem sie do Twojego posta.musze przyznac jestes the best.tyle ciekawej lektury w jednym miejscu.pozdrawiam"Torell007" pisze:Spokojnie na nowej stronie Lancia Klub Polska nad którą trwają prace,też znajdzie się ten materiał więc nie ma co się przejmować. Natomiast na forum też może być? No chyba, że komuś przeszkadza tak obszerna odpowiedź na post karthon-a
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)