Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
problem na wolnych obrotach gdy zimny
ja szukalem czy nie ma zrodla lewego powietrza ale nic nie nalazlem. Do tego korelacja z temp. zewnetrzna i silnika kaze mi szukac gdzie indziej.
czekam na wynik testu radka79...
czekam na wynik testu radka79...
kappa 2.0 VIS
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
i *** zbita dalej to samo już sam nie wiem sonda sprawdzona działa oki
ze znajomym gazownikiem odpieliśmy ins.gaz od sterownika i dalej to samo
wychodzi na to że dostaje za ubogą mieszankę ale nie wiem dlaczego lewego powietrza tez nie dostaje
ze znajomym gazownikiem odpieliśmy ins.gaz od sterownika i dalej to samo
wychodzi na to że dostaje za ubogą mieszankę ale nie wiem dlaczego lewego powietrza tez nie dostaje
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
witam problem znika około po 3 minutach jak sam chodzi na wolnych obrotach lub około 3km grogi ale musze go wysoko kręcić w tedy jedzie
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
to ci powiem że u mnie tez tak sie zaczynało a teraz coraz bardziej sie wydłuża a jak jest cieplej na dworze to problemu praktycznie nie ma
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
cd
jestem ciekaw co wskazalby komputer na starcie zimnego zilnika kiedy sa te dlawienia....
ale nie mam za bardzo mozliwosci takiego sprawdzenia - jak zajade to silnik bedzie zagrzany...
ale nie mam za bardzo mozliwosci takiego sprawdzenia - jak zajade to silnik bedzie zagrzany...
kappa 2.0 VIS
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
sprawdz przeplywomierz czy nie jest uszkodzony mam podobne objawy jak go odpale i nie dam mu sie nagrzac to ciezko nawet mu ruszyc z miejsca musze ostro gazowac sprawdzilem i wiem ze mam uszkodzony wl;asnie przeplywomierz w tygodniu dostane nowy i moze problem zniknie
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
jak to sprawdzic? trzeba podpiac pod komputer diagnostyczny?
kappa 2.0 VIS
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
w zasadzie sa 3 możliwości pierwsza to oczywiście komputer, wtedy będziesz wiedział na bank , 2 to odpięcie wtyczek i odpalenie auta oraz obserwacja czy chodzi gorzej czy tak samo jak przedtem, jeśli tak jak przedtem znaczy że przepływomierz może mieć "kuku" 3 możliwość to wyjęcie przepływomierza z auta i sprawdzenie czy blaszki są proste i nie ruszają się. Mój przepływomierz poszedł się kochać po strzale gazu. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu autka do pełni sił"kovir" pisze:jak to sprawdzic? trzeba podpiac pod komputer diagnostyczny?
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
boiorek ma racje zrob tak jak on mowi najprostrzy i najszybszy sposob to odpiac przeplywomierz -dolna wtyczka bo sa dwie -jak chodzi tak samo to jest do bani
dzis dostalem nowy (ponad 200zl) jutro go zakladfam zobaczymy czy bedzie roznica
owocnej pracy
dzis dostalem nowy (ponad 200zl) jutro go zakladfam zobaczymy czy bedzie roznica
owocnej pracy
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
witam kolegów
co do przepływomierza to gdyby był uszkodzony to auto dostaje wtedy za dużo paliwa i jest efekt jak by go zalewało
i pali 30% więcej paliwa
jedynym pewnym sposobem to jest podpięcie pod kąpa jeżeli pokaże błąd zwarcie do masy i podmiana na sprawny z np. sprawnego auta tak sie sprawdza właśnie przepływkę
co do przepływomierza to gdyby był uszkodzony to auto dostaje wtedy za dużo paliwa i jest efekt jak by go zalewało
i pali 30% więcej paliwa
jedynym pewnym sposobem to jest podpięcie pod kąpa jeżeli pokaże błąd zwarcie do masy i podmiana na sprawny z np. sprawnego auta tak sie sprawdza właśnie przepływkę
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna
Kappa - szarpie i dusi się gdy zimny
ja swoj przepływomierz sprawdzałem pod kompem ale nie wiem pod jakim programem (było tam dużo aut) I jedna z możliwości tego programu było że pokazywał ilości zasysanego powietrza przez silnik, pokazywał cos tam ale tylko do pewnych obrotów a później stawał i nic sie nie zmienialo, więc go odpiołem (bo nie miałem pod ręką zapasowej przepływki do Kappiszona) i po odpięciu te wartości były takie same... podobno komputer ma wprowadzone jakieś awaryjne ustawienia czy coś takiego Pozdrawiam"radek79" pisze:witam kolegów
co do przepływomierza to gdyby był uszkodzony to auto dostaje wtedy za dużo paliwa i jest efekt jak by go zalewało
i pali 30% więcej paliwa
jedynym pewnym sposobem to jest podpięcie pod kąpa jeżeli pokaże błąd zwarcie do masy i podmiana na sprawny z np. sprawnego auta tak sie sprawdza właśnie przepływkę
dlawi sie gdy zimny
dzisiaj rano po chlodnej nocy zrobilem maly test.
odpialem wtyczke od przeplywomierza i odpalilem. Oczywiscie od razu zapalila sie czerwona alarmowa lapka
silnik dlawil sie jak zwykle...
wylaczylem silnik i podpialem przeplywomierz z powrotem. Odpalilem i bylo OK....
wniosek bylby bardzo latwy gdyby nie fakt, ze juz wczesniej tak mialem: po odpaleniu silnik sie dlawi, kiedy go wylacze i jeszcze raz odpale jest bardzo duza poprawa/silnik pracuje normalnie.
Byc moze wazniejszym objawem byl fakt, ze nie bylo pogorszenia po odpieciu przeplywomierza - silnik pracowal jak zwykle i sie zadlawial na zimno....
Wiec juz nie wiem - gdyby przeplywomierz byl do bani palila by sie dioda "check"?
odpialem wtyczke od przeplywomierza i odpalilem. Oczywiscie od razu zapalila sie czerwona alarmowa lapka
silnik dlawil sie jak zwykle...
wylaczylem silnik i podpialem przeplywomierz z powrotem. Odpalilem i bylo OK....
wniosek bylby bardzo latwy gdyby nie fakt, ze juz wczesniej tak mialem: po odpaleniu silnik sie dlawi, kiedy go wylacze i jeszcze raz odpale jest bardzo duza poprawa/silnik pracuje normalnie.
Byc moze wazniejszym objawem byl fakt, ze nie bylo pogorszenia po odpieciu przeplywomierza - silnik pracowal jak zwykle i sie zadlawial na zimno....
Wiec juz nie wiem - gdyby przeplywomierz byl do bani palila by sie dioda "check"?
kappa 2.0 VIS
Re: dlawi sie gdy zimny
u mnie sie nie paliła jak był przepływomierz do bani"kovir" pisze:dzisiaj rano po chlodnej nocy zrobilem maly test.
odpialem wtyczke od przeplywomierza i odpalilem. Oczywiscie od razu zapalila sie czerwona alarmowa lapka
silnik dlawil sie jak zwykle...
wylaczylem silnik i podpialem przeplywomierz z powrotem. Odpalilem i bylo OK....
wniosek bylby bardzo latwy gdyby nie fakt, ze juz wczesniej tak mialem: po odpaleniu silnik sie dlawi, kiedy go wylacze i jeszcze raz odpale jest bardzo duza poprawa/silnik pracuje normalnie.
Byc moze wazniejszym objawem byl fakt, ze nie bylo pogorszenia po odpieciu przeplywomierza - silnik pracowal jak zwykle i sie zadlawial na zimno....
Wiec juz nie wiem - gdyby przeplywomierz byl do bani palila by sie dioda "check"?