Kappa 2.0 20v - brak iskry
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
u mnie nowy czujnik fazowy zamontowany a niestety baraku iskry ciag dalszy, malo przyjemne sie to robi i strasznie denerwujace.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Kappa reanimowana/sprawdzana przez innego fachmana, wypatrzył też brak sterowania wtryskami.
natomiast sygnał z czujnika fazowego dochodzi do komputera zwarć/przerw na połączeniu nie stwierdził.
natomiast sygnał z czujnika fazowego dochodzi do komputera zwarć/przerw na połączeniu nie stwierdził.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Czyli nie ma sterowania silnikiem, a wiec pierwsza kontrola to immobiliser.alfik pisze:Kappa reanimowana/sprawdzana przez innego fachmana, wypatrzył też brak sterowania wtryskami.
natomiast sygnał z czujnika fazowego dochodzi do komputera zwarć/przerw na połączeniu nie stwierdził.
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
U mnie immo jest dobre.Pompa sie włacza ,dioda gaśnie.A pozatym przełozyłem cały mój komplet do córki i samochód jeździ.
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
U mnie immo jest dobre.Pompa się włącza ,dioda gaśnie napięcie na przekaźnikach jest.-chyba ze dioda wprowadza w błąd - ale czy wtedy by pompa pracowała? raczej nie.
U mnie podejrzenie ponownie pada na ECU awaria układu na wejściu.
A druga sprawa to odległość na czujniku wału korbowego (ale jak ona mogła by się zwiększyć) oraz zbyt niska sinusoida przebiegu względem danych z autodaty (czujnik podmieniona z innej kappy).
U mnie podejrzenie ponownie pada na ECU awaria układu na wejściu.
A druga sprawa to odległość na czujniku wału korbowego (ale jak ona mogła by się zwiększyć) oraz zbyt niska sinusoida przebiegu względem danych z autodaty (czujnik podmieniona z innej kappy).
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
To jeszcze takie pytanie odległość miedzy czujnikiem obrotów GMP a kołem według serwisówki powinna mieścić sie miedzy 0,8-1,5mm u mnie odległość ta wynosi 1,7 - jak i napięcie jest nieco ponad 6V z tego czujnika.
Czy jest możliwe że ta odległość jest zbyt duża i stąd te kłopoty?
Czy jest możliwe że ta odległość jest zbyt duża i stąd te kłopoty?
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Te samochody są tak kapryśne ze wszystko może być przyczyną..spróbuj zmniejszyć tą odległość do wymaganych i wtedy będziesz miał 100% odpowiedz
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Odległość zmniejszona na 1,3 - nic to nie dało ;(.
To co się udało ustalić ze podpięty drugi czujnik (nie włożony w blok) przesuwanie przed nim metalem (śrubokręt) przesuwanie nad silnikiem nie powoduje iskry, natomiast przesuwanie nad klema - czy + powoduje powstanie iskry jak i sterowanie wtrysków.
To samo na 2czujnikach (oba używane)
Masy na silniku są.
Podpięty czujnik osobnymi kablami objawy te same.
To co się udało ustalić ze podpięty drugi czujnik (nie włożony w blok) przesuwanie przed nim metalem (śrubokręt) przesuwanie nad silnikiem nie powoduje iskry, natomiast przesuwanie nad klema - czy + powoduje powstanie iskry jak i sterowanie wtrysków.
To samo na 2czujnikach (oba używane)
Masy na silniku są.
Podpięty czujnik osobnymi kablami objawy te same.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Diagnoza wykazała spięcie na czujniku faz-wyeliminowane.
czujnik zmieniony.
Kappa dalej nie opdala.
czujnik zmieniony.
Kappa dalej nie opdala.