Kappa Coupe 2.0 20vT - blokada rozrządu

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: stabraf » 31 sty 2012, 18:30

topcio1 pisze:Wystarczy w instrukcji sprawdzić kąty otwarcia zaworów i stanie się jasne, że ta teoria mija się z prawdą.
Ja się tam na tym nie znam ;)
Czyli nie podejdą?

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: topcio » 31 sty 2012, 18:37

Niet :( .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

woytala
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 21 lis 2005, 0:00
Imię: wojciech
Lokalizacja: Białogard

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: woytala » 31 sty 2012, 20:24

: witaj : no to się porobiło : gafa :
thema 2.0 16V i.e SW
kappa coupe 2.0 20V T
tel. 660 417 194
bumar koszalin s.a grupa wiss

ttszamot
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 01 lut 2012, 9:00
Imię: tom
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: ttszamot » 01 lut 2012, 9:14

woytala pisze:: witaj : kolegów czy oriętujecie się może jakie blokady są przewidziane do tego silnika 2.0 20V T 99r 220 KM jeżeli macie jakieś namiary na te blokady to dajcie znać z góry dzięki .
Może spróbuj tutaj http://www.hazwerkpolska.sklepna5.pl/pk ... ancia.html

Rafako

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: Rafako » 01 lut 2012, 9:19

Zapytaj jeszcze w firmie "Malejko" w Błoniu. Jako jedyni w PL mieli blokady do Lybry 2.0 20V 150 KM (po 2001).
Serdecznie pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: Piszczyk » 03 lut 2012, 20:27

topcio1 pisze:Niet :( .
nie są takie same (kąty w 2.0 po 96roku) ale są najbliższe do poszukiwanych
ja ostatnio posiłkowałem się blokadami od 2.4 w mojej 20VT - chwila dumania o ile jest różnicy (bo jest sporo na ssącym) i w końcu rozrząd ustawiony z dokładnością do 3-4 stopni
(tak wnioskuję bo w końcu silnik pracuje równo i na Pb i LPG w pełnym zakresie obrotów i "magicznie" bez motodoktora sprężanie wzrosło z 8,5 na 10 barów)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: topcio » 03 lut 2012, 20:49

Ustawiłeś na blokady o potem przesunąłeś o ząbek?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: Piszczyk » 03 lut 2012, 22:00

o pół ząbka - różnica 7 stopni jest na wale korbowym czyli na wałku rozrządu połowa tego czyli 3 albo 4 stopnie

edit: czasy otwarcia (podawane w stopniach na wale) dla:
20VT............ : ssący 8 do 54 / wydechowy 40 do 0 (statyczny czyli bez przyśpieszenia od wariatora)
2.0 po 96....... : ssący 9 do 49 / wydechowy 40 do 0
2,4.............. : ssący 1 do 47 / wydechowy 44 do 2
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
QBA_
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 12 sty 2012, 21:49
Imię: Kuba
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: QBA_ » 04 lut 2012, 23:54

Witam, myślę że jestem w stanie pomóc. W poniedziałek sprawdzę dostępność u mojego dostawcy. Do alf mam to myślę ze i do lanci nie powinno być problemu.
Ale mówię z góry że będą to oryginalne serwisowe blokady, a fiat się za to ceni.
W razie pytań podaje mój firmowy mamiar 602 240 284.

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: Piszczyk » 05 lut 2012, 20:10

QBA_ pisze:Witam, myślę że jestem w stanie pomóc. W poniedziałek sprawdzę dostępność u mojego dostawcy. Do alf mam to myślę ze i do lanci nie powinno być problemu.
Ale mówię z góry że będą to oryginalne serwisowe blokady, a fiat się za to ceni.
W razie pytań podaje mój firmowy mamiar 602 240 284.
flaszkę daję za skan tychże blokad (20VT) na tle papieru milimetrowego
do 2.4 mam już prywatny "przymiar" ;)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
QBA_
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 12 sty 2012, 21:49
Imię: Kuba
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: QBA_ » 06 lut 2012, 21:52

Piszczyk pisze:
QBA_ pisze:Witam, myślę że jestem w stanie pomóc. W poniedziałek sprawdzę dostępność u mojego dostawcy. Do alf mam to myślę ze i do lanci nie powinno być problemu.
Ale mówię z góry że będą to oryginalne serwisowe blokady, a fiat się za to ceni.
W razie pytań podaje mój firmowy mamiar 602 240 284.
flaszkę daję za skan tychże blokad (20VT) na tle papieru milimetrowego
do 2.4 mam już prywatny "przymiar" ;)
Skan moge zrobić jeśli będzie na to jakis klient :P zaoferowałem się tylko że mogę załatwić nówki.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: topcio » 07 lut 2012, 16:05

QBA_ pisze:Witam, myślę że jestem w stanie pomóc. W poniedziałek sprawdzę dostępność u mojego dostawcy
I jak, wiadomo już coś?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
QBA_
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 12 sty 2012, 21:49
Imię: Kuba
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: QBA_ » 09 lut 2012, 23:11

topcio1 pisze:
QBA_ pisze:Witam, myślę że jestem w stanie pomóc. W poniedziałek sprawdzę dostępność u mojego dostawcy
I jak, wiadomo już coś?
Jutro powinienem mieć już jakieś konkretniejsze info.

Awatar użytkownika
QBA_
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 12 sty 2012, 21:49
Imię: Kuba
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: QBA_ » 11 lut 2012, 8:47

Cieżki temat do zgryzienia panowie, ale nie dam za wygraną drąże temat dalej :D

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa Coupe 2.0 20V T - blokada rozrządu

Post autor: topcio » 11 lut 2012, 10:44

: ok2 : Czekamy .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”