Kappa 2.4 20v - ciepła ciężej zapala/prawie gaśnie/

Awatar użytkownika
Energetyk
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1222
Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 20v - ciepła ciężej zapala/prawie gaśnie/

Post autor: Energetyk » 30 kwie 2016, 0:40

W życiu bym na to nie wpadł
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V

Awatar użytkownika
matis1906
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 580
Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin

Re: Kappa 2.4 20v - ciepła ciężej zapala/prawie gaśnie/

Post autor: matis1906 » 30 kwie 2016, 11:12

Super! Temat który może się niejednemu przysłużyć.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
stefan67
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 183
Rejestracja: 20 mar 2011, 13:03
Imię: Janusz
Lokalizacja: Lesko

Re: Kappa 2.4 20v - ciepła ciężej zapala/prawie gaśnie/

Post autor: stefan67 » 07 lip 2017, 10:32

No tak, ale z drugiej strony ciekawe jaki związek ma zawór zwrotny paliwa z anomalią typu normalne zapalanie rano, po kilku/kilkunastu godzinach postoju ? Bo to, że pali od razu po krótkim czasie od zgaszenia silnika można wytłumaczyć tym, że ciśnienie nie zdążyło jeszcze spaść, bo np. zaworek jeszcze trochę zipie...
Lancia Kappa 2.0 20V automat 1996 r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”