Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: FXX » 27 sty 2017, 13:38

adrian123 pisze: 27 sty 2017, 10:51 No i znów nie wiem co robić. Pojechalem dzis do intercarsu po ten regulator bo już nie widzi mi się jeździć ecoteciem co pali 10 benzyny na sto. No i gościu mnie wyjasnia żebym sobie lepiej gdzies dobra pompe poszukal bo skoro mi padł regulator to znaczy że pompa się już zaciera i opilki zaraz mi rozwalą kolejny regulator za 450 ziko i Jeszce pewnie wtryski. Prawda to?
Ehhh...
To jedź tam i wyjaśnij mu, że to pompa Boscha, a nie Delphi. To co gościu Ci powiedział owszem było by prawdopodobne w Fordzie np. Mondeo MkIII z 2.0 TDCi na pompie Delphi. W pompach CP1 Boscha raczej się to nie zdarza.
Borek pisze: Chwila moment, wydawało mi się że diesle mało palą i są ekonomiczne. Czyżby to były plotki? :>
Nie wiem do czego się odnosisz, ale ten EcoTec to benzyniak :)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: Borek » 27 sty 2017, 15:56

O rety... przecież wyraźnie odniosłem się do diesla z całą listą gratów do wymiany. :D
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4000
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: volf » 27 sty 2017, 16:10

Borek jak ktoś ma pecha to nawet palec w d... złamie.
A kolega jak widać pojęcia nie ma to sobie kosztów tylko narobić może :)
KAPPA TDS & JTD

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: adrian123 » 28 sty 2017, 2:40

Właśnie dla tego wolałem spytać żeby sobie nie narobić jeszcze większych kosztów :D

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: adrian123 » 28 sty 2017, 19:04

Za dobrą kasę mogę mieć pompę z regulatorem z lybry z bardzo małym przebiegiem z Włoch. Tyle że to od 1.9 jtd, będzie pasować? Bo wtryski pasują

Paweł Beski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1629
Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: Paweł Beski » 28 sty 2017, 19:39

A może najpierw spróbuj sobie załatwić ten regulator. Używany ale dobry. Na forum jest parę osób które mogą coś takiego mieć.Napisz do kolegi Maniaka albo Brygadzisty 1. Oni ci przy okazji podpowiedzą tak sądzę czy twój pomysł jest dobry. Chodzi mi o tą pompę z Lybry. Szkoda generować zbędne koszty.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: FXX » 28 sty 2017, 19:46

I tak z ciekawości jaka to jest ta dobra kasa?
Kiedyś wymienialem tą pompę (zaczela puszczać paliwo) w AR156 2.4JTD 150KM to płaciłem za używaną z regulatorem 300zł.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: adrian123 » 28 sty 2017, 19:56

po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: Maniak » 28 sty 2017, 20:26

Co tu się zastanawiać, porównaj nr z regulatorów i jak są te same to do roboty. Podmień sam regulator i jak zagada to pół sukcesu, może cały.
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4000
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: volf » 28 sty 2017, 20:57

adrian123 pisze: 28 sty 2017, 19:56 po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?
Jeśli pompa pewna to zakładaj komplet czyli pompa z regulatorem, można nawet rozrządu nie rozpinać korzystając z metody przedstawionej tutaj viewtopic.php?f=141&t=70548
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: FXX » 28 sty 2017, 21:04

adrian123 pisze: 28 sty 2017, 19:56 po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?
Regulator powinien podejść.
Z tego co kojarzę to numery się potrafiły różnić, ale i tak pasowały zamiennie.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: marceli » 28 sty 2017, 21:15

volf pisze: Jeśli pompa pewna to zakładaj komplet czyli pompa z regulatorem, można nawet rozrządu nie rozpinać korzystając z metody przedstawionej tutaj viewtopic.php?f=141&t=70548
Wiesz co volf,może lepiej niech sam tego nie zakłada bo czytając temat jest wrażenie ,że kolega Adrian,mimo wszelkich dyplomów i ukończonych szkół oraz kursów mam wrażenie że jednak z kappą się nie "zakumpluje" a wręcz jest awersja więc....

...żeby nie było ,że po wymianie znów nie pali bądź nie daj Boże coś się "zerwie" i przestawi...


PS.Przepraszam autora tematu ale nie mogłem się powstrzymać.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: adrian123 » 28 sty 2017, 21:30

spokojnie auto jak tylko odpali idzie do sprzedania ja nie chce tym jeździć

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4000
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: volf » 28 sty 2017, 21:43

marceli pisze: 28 sty 2017, 21:15

Wiesz co volf,może lepiej niech sam tego nie zakłada bo czytając temat jest wrażenie ,że kolega Adrian,mimo wszelkich dyplomów i ukończonych szkół oraz kursów mam wrażenie że jednak z kappą się nie "zakumpluje" a wręcz jest awersja więc....

...żeby nie było ,że po wymianie znów nie pali bądź nie daj Boże coś się "zerwie" i przestawi...


PS.Przepraszam autora tematu ale nie mogłem się powstrzymać.
Linka dałem co by mechanikowi podpowiedział, ze można pompę wymienić bez rozpinania rozrządu...
Co do gwarancji pewności naprawy przez forum to raczej jasne, że taka nie istnieje :)

Ogólnie, jeśli chodzi o naprawę aut, to ja to widzę tak:
1. Mam kasę i nie chcę się brudzić to wstawiam auto do mechanika i oczekuje efektu. Ma być zrobione i wtedy płacę ale może być drogo.
2. Nie mam kasy więc grzebię sam. Większość napraw jest możliwa ale trzeba mieć czas, ochotę, trochę wiedzy i jakieś narzędzia. Wskazane wspomaganie się internetem :)
KAPPA TDS & JTD

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila

Post autor: adrian123 » 28 sty 2017, 22:23

Regulator wymienie sam bo to dwie śrubki. Jak się okaże że to nie to wtedy Lancia na wymiane wtrysków i pompy pójdzie do mechanika. Ja się takich napraw wolę nie podejmować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”