Kappa 2.0/2.4 20v - popychacze hydrauliczne

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Kappa 2.0/2.4 20v - popychacze hydrauliczne

Post autor: marceli » 18 lut 2017, 0:41

Słuchajcie od jakiegoś czasu postukuje mi któryś popychacz,raczej jeden bo wyraźny jest pojedynczy lekki odgłos.

Nie cały czas oczywiście bo w jeździe zanika i jest dobrze,ale jak autko chodzi na krótkich odcinkach to jednak trochę go słyszę,szczególnie jak np odpalę kilka razy albo zapalę zimny i sobie chodzi to po pewnym czasie zaczyna klepać.
W trasie milknie.

Nie wiem co robić, bo do rozrządu mam jeszcze trochę km ,ale boję się np o wałek czy go nie zje??tzn krzywkę?

Druga sprawa ,sprawdzę jakąś pewną metodą który to?Nie uśmiecha mi się wywalać 20 szt raz ,że koszt a dwa reszta nie klepie.

PS.Zachować spokój na sali.To nie panewka.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa 2.0/2.4 20v - popychacze hydrauliczne

Post autor: Maniak » 18 lut 2017, 1:32

Zdejmnij pokrywkie i pomierzaj krzywki, u mnie dziś ujawnił się ubytek po odkręceniu korka wlewu oleju : cenzura : : cenzura : : cenzura : i trza wałki pruć : cenzura : : cenzura : : cenzura : : beczy :
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa 2.0/2.4 20v - popychacze hydrauliczne

Post autor: Wilkin » 18 lut 2017, 1:40

Najpierw stetoskop.
Potem pomiar ciśnienia sprężania. Przy okazji stan zakopcenia świec.
Potem dopiero pomiar.
Czyli , najpierw namierzasz trefny gar, potem próbujesz ustalić szklankę. Pomiar może cię naprowadzić , ale nie musi , bo są hydrauliczne.
Jak namierzysz gar który kuleje to wymienisz tylko 4 szt ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”