Kappa 2.4 20v - silnik nie odpala po odpięciu przepływomierza

Awatar użytkownika
Energetyk
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1222
Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 20v - silnik nie odpala po odpięciu przepływomierza

Post autor: Energetyk » 10 kwie 2017, 21:32

Proszę :) Sam spróbuję bo koledze zostało trochę jeszcze :)

http://autochemia.pl/product-pol-1122-L ... 200ml.html
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V

tomski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 18 sie 2016, 13:40
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kappa 2.4 20v - silnik nie odpala po odpięciu przepływomierza

Post autor: tomski » 11 kwie 2017, 8:27

Jest to bezpieczne dla przepływomierza? Z tego co wiem, to nie powinno się niczym myć tego ustrojstwa. Daj znać jak to u Ciebie wyjdzie ;)

tomski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 18 sie 2016, 13:40
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kappa 2.4 20v - silnik nie odpala po odpięciu przepływomierza

Post autor: tomski » 01 lut 2018, 13:02

Witam po dłuższej przerwie ;)
Przez ostatni okres jakoś się kulałem i radziłem z problemem, aż do wczoraj.
Opiszę jeszcze raz problem:
Auto przy próbie uruchomienia zapala na ułamek sekundy po czym gaśnie nawet nie podejmując próby wkręcenia się na obroty. Procedura odpalania, którą stosowałem przy każdy takim przypadku to odpięcie węża zasilającego z listwy wtryskowej, włożenie go do butelki w celu zapobiegnięcia zalania komory benzyną. Następnie próba odpalenia i samochód co ciekawe odpala i pracuje do momentu zużycia nagromadzonego paliwa w listwie wtryskowej. Etap końcowy to wpięcie spowrotem na swoje miejsce węża zasilającego, odpalenie auta i w drogę. No i właśnie z tym "w drogę" od wczoraj już nie wychodzi. Po wykonanej procedurze próba odpalenia auta wraca do punktu wyjścia. Diagnostyka silnika nie wyrzuca żadnych błedów. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny i dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do Was :) Wszelkie wskazówki mile widziane ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”