Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 23:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świekatowo
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
długo mnie nie było ale zdążyłem sprawdzic sugestie z filtrem i to samo.dało mi to do myślenia i trochę podpytałem mechaników poczytałem i pooglądałem kilka filmików z których wynika że prawidłowo działająca odma właśnie zasysa korek wlewu oleju i to samo usłyszałem od mechanika(że przy zdrowym i sprawnym silniku powinno byc podciśnienie czyli musi zasysac) a to że nie idzie odkręcic korka wlewu jak pisze kolega "Marceli" to rzecz normalna bo korek jest plastikowy i ma stożkowy gwint czyli to normalka że lekko zaciąga.Dziękuje wszystkim którzy udzielali się w tym temacie za pomoc i sugestie jednakże jeśli będziecie kiedyś sprawdzac swoje korki wlewu to podzielcie się spostrzeżeniami.Ja po prostu przestaje drążyc temat i zaczynam wierzyc że tak musi byc.......czas pokaże
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 23:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świekatowo
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
Witam ponownie jednak nie jest dobrze bo zasysajacy korek świadczy o złym odpowietrzeniu pokrywy zaworów i zauważyłem że jeśli przydlawi się wężyk prowadzący do kolektora dolotowego to silnik lepiej pracuje i ma mniejsze obroty dlatego mam pytanie czy plastikowa pokrywa zaworów w Lancii Kappa 2.0vis posiada membranę jak to mają inne samochody?
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
Ale plastikowa- to jest tylko osłona na silnik - pokrywa zaworów jest aluminiowa, jak w każdym 2.0
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
Ostatnie roczniki miały plastikowe pokrywy jak np Thesis 2.0 2.4 20v, Są tam inne cewki inne kostki do cewek, w Thesisie mam zaworek odmy ale to 20vt więc kazdy 20vt go ma.Na pokrywie jeden kruciec mam zaślepiony fabrycznie daj foto jak jest u Ciebie to rozwiązane.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 23:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świekatowo
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
W kappie wychodzą dwa krucce jeden połączony wężem do układu dolotowego a drugi jest podłączony przed przepustnicą na rurze od filtra powietrza.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
w alu pokrywie był jeden kruciec podłączony przed przepustnicą,w Thesis jest trójnik i jeden idzie do kolektora przez zaworek zwrotny drugi przed turbo,U mnie jeden jest fabrycznie zaślepiony. Pokrywa jest szczelna? Wychodzi że łapie lewe powietrze.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 23:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świekatowo
Re: Kappa 2.0 VIS - zasysa korek wlewu oleju
Nie widać nigdzie na pokrywie pęknięcia założona jest nowa uszczelka pokrywy. A ten wąż wchodzący do dolotu to też u mnie idzie przez zawór zwrotny tj.takie ustrojstwo zbudowane ze sprezyny i taki plastikowy kołeczek i właśnie jak się ten wąż przydławi to silnik lepiej pracuje i po odkręceniu korka już go nie zasysa.