2.4 20v Tłoki po szlifie cylindrów

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Re: 2.4 20v Tłoki po szlifie cylindrów

Post autor: blejku » 01 lis 2017, 0:45

Może i tak. Tylko że handlarze zawsze piszą 120tyś przebiegu i panewki po sprawdzeniu.
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

Awatar użytkownika
Krawiec1
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 17 sty 2014, 18:24
Lokalizacja: RDE/WGR

Re: 2.4 20v Tłoki po szlifie cylindrów

Post autor: Krawiec1 » 01 lis 2017, 9:52

dają gwarancję rozruchową, więc w czym problem? ma 120kkm nalotu to nie przybite zawory, czy rysy na cylindrach.
Jest OK to biorę rozebranego i tyle. przecież w cenie dalej całego niby kompletnego w stanie idealnym.

a w w/w przypadku ma jeden komfort, nikt nie będzie się domagał cudów zwrotów, transportów, mechaników itp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”