Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Mój poliftowy vis 98r ma dwa czujniki czerwony i niebieski. Moja 20vt też 98r i dwa czujniki. Tak jak wyżej. A 20vt 99r ma też dwa czujniki jeden 3piny w termostacie z czego dwa piny podłączone kolor szary oraz drugi czujnik czerwony jedno pinowy z tyłu termostatu.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Za tydzień jak przjade do Polski, bardzo mozliwe ze bede sie widzial z kumplem któremu miesiąc temu sprzedalem Kappe to cos sprawdze bo wydaje mi sie ze u mnie byly w takim razie jakieś cuda z czujnikami, ale to musze sie upewnić. Mialem polift 99
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11966
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Nie jest to regułą, gdyż w mojej jest szary i wszystkie trzy są podłączone. Ecu, licznik, masa z ecu.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Który rok? Pod koniec 99r była zmiana i wszystkie 3 piny były podpięte i był jeden czujnik.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11966
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Początek pierwsza rejestracja wrzesień 99 , czyli produkcja pierwsza połowa 99 - nie działa mi niestety eper
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Wychodzi że fabryka wkładała co popadnie podobnie jak w 2000r szyby 98r.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11966
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
A u Energetyka w 99 przedliftowy wspornik klimy i takaż sprężarka (coś mi świta, że i czujnik temp ma starego czerwonego typu). W 99 dodatkowy króciec w zbiorniku płynu chłodzącego w 2000 jego brak i inna magistrala nad kolektorem. Makarony już tak mają, że nic nie jest pewne .
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
To fakt :p U mnie 98 wszystko po staremu w 99r już nowsza sprężarka taka jak w Thesis i dwa czujniki. Pakują co mają na magazynie.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Żeby to chociaż było prawidłowo rejestrowane w ich własnych katalogach to by było ok, a tak bez wyjęcia części z samochodu nie wiesz jaką masz kupić nową.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Ja tam nie wiem o co Wam chodzi. Sprawdzałem kilka aut w EPERze po VIN i wszystko było tak jak w wykazie (czyli to co trzeba/mamy w aucie jest wyszczególnione/podkreślone)
Dodatkowo w kolumnie modyfikacje mamy daty wprowadzenia zmian...
Dodatkowo w kolumnie modyfikacje mamy daty wprowadzenia zmian...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Moja Kappa jest 98' ale polift, bo mam pompe paliwa i filtr razem Wykręcę ten czyjnik i wam podeślę fotke jak on wygląda w środku to mi powiecie czy to jest ten
- Kappa 98' 2.0 20V 155km
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
No wcale nie jest tak wesoło z tym Eperem. Owszem, 99% się zgadza ale czasem się trafi na pierdołę która potrafi napsuć krwi. Przykładowo u mnie przy zaworku DV pokazuje jedną cienką rurkę podciśnienia do kolektora oraz dwie powyginane grube - jedną idącą sprzed przepustnicy do zaworu i drugą, prowadzącą pomiędzy przepływowmierz a turbinę, taki typowy obieg dla DV. W rzeczywistości tej drugiej rury nie ma, zawór jest wpięty krótką (ze 3cm) złączką bezpośrednio w kolanko za przepływomierzem.
Ale tak jak mówię - ot, pierdółki które da się obejść. Gorzej jest w Iveco, gdzie facet nie mógł mi znaleźć po VINie linki do ręcznego, bo według systemu w moim vanie jest ręczny hydrauliczny.
A i tak to nie wina linki tylko w samym zacisku się dźwignia zapieka, bo to taka kijowa konstrukcja. W dobrym serwisie już mnie facet pocieszył, że regeneracja kosztuje z 500pln za sztukę i wystarcza na około rok, a nowy zacisk kosztuje niemal tysiąc i wystarczy na kolejne jakieś 2-3 lata. Bossssssko.
Ale tak jak mówię - ot, pierdółki które da się obejść. Gorzej jest w Iveco, gdzie facet nie mógł mi znaleźć po VINie linki do ręcznego, bo według systemu w moim vanie jest ręczny hydrauliczny.
A i tak to nie wina linki tylko w samym zacisku się dźwignia zapieka, bo to taka kijowa konstrukcja. W dobrym serwisie już mnie facet pocieszył, że regeneracja kosztuje z 500pln za sztukę i wystarcza na około rok, a nowy zacisk kosztuje niemal tysiąc i wystarczy na kolejne jakieś 2-3 lata. Bossssssko.
Drop a gear and disappear!
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11966
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Borek pisze: A i tak to nie wina linki tylko w samym zacisku się dźwignia zapieka, bo to taka kijowa konstrukcja. W dobrym serwisie już mnie facet pocieszył, że regeneracja kosztuje z 500pln za sztukę i wystarcza na około rok, a nowy zacisk kosztuje niemal tysiąc i wystarczy na kolejne jakieś 2-3 lata. Bossssssko.
Jest na to lekarstwo
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Witam w mojej kappie 2.4 20v do wymiany mam czerwony czujnik są dwa niebieski i czerwony który jest niedostępny... ktoś może wie gdzie mogę go dostać?
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7278
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa - Problem z Wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego
Nowy to raczej "marzenie ściętej głowy". Szukaj używki.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)