Siemka. Dopatrzyłem się że mam nieoryginalną rurkę w którą wkłada się bagnet sprawdzania oleju.
Problem w tym że rurka jest plastikowa a powinna być metalowa ( po konsultacji z Maniakiem ).
Problem z tą rurka jest taki że w którymś miejscu jest pęknięta, raz że sprawdzając poziom oleju nie zawsze na bagnecie pokazuje jego stan ( bagnet wychodzi gdzieś bokiem?) a dwa zerkając pod spodem z kanału ( nie widać dokładnie w którym miejscu jest umocowany ani pęknięty ) wszystko dookoła jest obrzygane olejem. Jest możliwość wymiany tego samemu czy to jakaś skomplikowana operacja?
Kappa 2.0 20V rurka bagnetu oleju
Kappa 2.0 20V rurka bagnetu oleju
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Re: Kappa 2.0 20V rurka bagnetu oleju
Nasuwa się pytanie dlaczego taka a nie oryginalna?
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 2.0 20V rurka bagnetu oleju
Prosta robota jak dla mnie. Poproszę Młodego to może jutro by zrobił foto......ja na delegacji być może nawet do niedzieli
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa 2.0 20V rurka bagnetu oleju
Foto możliwe że zbędne, widziałem już na aledrogo jak to mniej więcej wygląda. Jak masz na stanie to wysyłaj ( jak będziesz miał możliwość ) reszte dogadamy na PW. Pozdro
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie ( ofiar brak) historia
Opel Corsa 1.2 95r - historia
Są :
Renault Megan 1.4 16V 2003r.- pojazd małżonki
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej
Kiedyś napewno 20vT