Kappa 2.0T20V - uszczelnienie polosi od strony VISCO

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

Kappa 2.0T20V - uszczelnienie polosi od strony VISCO

Post autor: Lewutek » 06 maja 2018, 9:16

CZE ...

Jak w temacie ... pacjentka: K2.0T20V ... dolegliwość: drobny wyciek/przeciek półosi od strony skrzyni biegów ... półosi z VISCO ... pytanie: jak zdemontować VISCO aby dostać się do uszczelniacza celem jego wymiany ... może ktoś to już robił i ma "manual" ...

Post już poprawiony ... z polskimi znakami
Ostatnio zmieniony 06 maja 2018, 11:46 przez Lewutek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Kappa 2.0T20V - uszczelnienie polosi od strony VISCO

Post autor: kond243 » 06 maja 2018, 9:28

Zdejmujesz prawe koło. Odkrecasz amortyzator lub sworzeń. Potem przegub od piasty. Nastepnie 3 śruby od łożyska podpory półosi. Wyciągasz całą prawą póloś łącznie z łożyskiem. Przy okazji sprawdzisz jego stan. Visco jest na wcisk więc jeśli nie wyjdzie z półosią to rękami na boki i na prawą stronę auta Wyciągasz. Uszczelniacz to 4ry śruby m8. Wychodzi cały z obudową. Te cztery śruby trzymają tylko obudowę uszczelniacza. A i zaopatrz się w nowy oring na prawą półoś on uszczelnia póloś na łączeniu z Visco. Podpora powinna wyjść bez większych utrudnień. Jeśli już będzie stawiać opór to młotek lub breszka i atakujemy ją za flansze do której przykręcony jest przegub wewnętrzny. Obudowa uszczelniacza też jest na oringu dużym. Jeden i drugi oring dobierzesz w sklepie z oringami uszczelniaczami itp.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”