ten nie "gwizdze", ale cos tam delikatnie "slychac" jak zrzucane jest powietrze w dolot turbiny ... no i ten plastikowy BOSCHowski zaworek nie jest najszczesliwszym rozwiazaniem w Kappie, bo nie trzyma parametrow
Brak polskich znakow ... chwilowo LINUX
Lancia Kappa 2,0 TB 20v - od kiedy czuć że "idzie" :)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Lancia Kappa 2,0 TB 20v - od kiedy czuć że "idzie" :)
viewtopic.php?t=51107
Johnny podał link. Tam masz nr. Ten że zdjęcia to jest zawór DV czyli dump Valve. Upuszcza nadmiar ciśnienia z dolotu po zamknięciu przepustnicy. Jeśli on nie działa to turbo dostaje po du..IE. Powietrze odbija się od przepustnicy i bije po łopatkach turbiny przez to powstaje luz wzdłużny. Dmuchnięcie w cienki wezyk ma być szczelny. Jeśli będzie powietrze uchodzić to odrazu wymiana. Kup DV properfekta naszego polskiego producenta. To żyje długo i szczęśliwie.
Johnny podał link. Tam masz nr. Ten że zdjęcia to jest zawór DV czyli dump Valve. Upuszcza nadmiar ciśnienia z dolotu po zamknięciu przepustnicy. Jeśli on nie działa to turbo dostaje po du..IE. Powietrze odbija się od przepustnicy i bije po łopatkach turbiny przez to powstaje luz wzdłużny. Dmuchnięcie w cienki wezyk ma być szczelny. Jeśli będzie powietrze uchodzić to odrazu wymiana. Kup DV properfekta naszego polskiego producenta. To żyje długo i szczęśliwie.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt