Kappa - drżenie kierownicy powyżej 130 km/h

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Odp: Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: tomek » 18 kwie 2006, 8:05

"larry123" pisze:drży kierownica powyżej 130 km/h
Po wymianienie opon na letnie czy dzieje sie to na oponach, na ktorych jezdzisz dluzej?
Jezeli po wymianie to KOLA. Czasami na prwde trzeba mocno przypilnowac 'fachowcow' od wywazania.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Przemo » 18 kwie 2006, 9:45

I jak???? Wsystko wóciło do normy?
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 18 kwie 2006, 9:57

dzisiaj lub jutro dam odpowiedz

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 19 kwie 2006, 20:09

tak to byly tarcze, wymieniłem także klocki i jest gites. :)

170 i puszczam kiere idzie prosto i nie bije

to jest to ;)

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Odp: ...

Post autor: mario09 » 19 kwie 2006, 20:25

"larry123" pisze:...

170 i puszczam kiere idzie prosto i nie bije

to jest to ;)
8O 8O 8O
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 19 kwie 2006, 20:28

tzn nie puszczam ale lekko trzemam paluszkami i jest git ;)

dzieki za rady ;)

Greegoory
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 127
Rejestracja: 10 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Odp: ...

Post autor: Greegoory » 22 kwie 2006, 10:22

"larry123" pisze:tzn nie puszczam ale lekko trzemam paluszkami i jest git
Heh to i tak niezle. Przy tej predkosci to nawet gdybyś sie wbil paznokciami w kierownice w wiekszosci przypadkow nie zawiele by to pomoglo a tu ...lekko paluszkami.... nie wiedzialem, ze na forum sa kamikadze... :wink:
Pozdrawiam Grzegorz
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Kojak » 22 kwie 2006, 15:49

To się nazywa mieć zaufanie do samochodu...

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

....

Post autor: larry123 » 22 kwie 2006, 21:07

jak ją kupowałem od niemca ;) to przy 140 rzucilem na hamulec i puscilem kierownice. ;)

niemiec przez chwilke oslupial. ale nie sciągała ;)

potem mówił

polen auto expert ;)

Lucianin

Odp: Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Lucianin » 27 kwie 2006, 0:12

"larry123" pisze:drży kierownica powyżej 130 km/h

Kola juz dwa razy wyważałem. Strasze szarpie kierownicą jak zaczynam hamować, to juz jest makabryczne ???
help
Ja mam identyczne objawy tylko ze jak hamuje to jest spoko nic nie szarpie... Pomykam sobie spokojnie i jak dochodze do 120 km/h to zaczyna wszystko drzec , odczowalne to jest w calym aucie i tak jest do 130 km/h jak przekrocze tak gdzies 140km/h to jest spokoj... Ciekawi mnie to wszystko :| :|

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: wujek » 27 kwie 2006, 0:17

Witam,
Zacznij od sprawdzenia, czy felgi ( po zimowych dołowaniach) nie tańczą. I dobre wyważenie kół się przyda.
Pozdrawiam

Lucianin

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Lucianin » 27 kwie 2006, 0:23

"wujek" pisze:Witam,
Zacznij od sprawdzenia, czy felgi ( po zimowych dołowaniach) nie tańczą. I dobre wyważenie kół się przyda.
Pozdrawiam
Jesli to sie tyczylo mnie to musze przyznac ze mam tak od kupna Kapiszona czyli od jakiegos pazdziernika. Autko sie tak zachowuje...

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Przemo » 27 kwie 2006, 0:30

W safrance miałem podobny objaw jak miałem rozwalony środkowy przgub półosi dłuższej, prawej. Znajomy w mondeo podobnie. Po wymianie wszytkie problemy znikły
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Lucianin

Kappa - drży kierownica powyżej 130 km/h

Post autor: Lucianin » 27 kwie 2006, 0:33

"Przemo" pisze:W safrance miałem podobny objaw jak miałem rozwalony środkowy przgub półosi dłuższej, prawej. Znajomy w mondeo podobnie. Po wymianie wszytkie problemy znikły
Groznie to brzmi :) Hmmm..Badania techniczne wykazaly ze wszystko jest OK jak byly robione przy rejestracji Kapiszona :| :| ? NIo chyba ze nie byly w stanie tego wykazac czy jest ten przegub uszkodzony czy nie :)

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 01 cze 2006, 9:44

wyważałem koła dwa razy !!!!

i za namową prezesa LT wyważyłem jeszcze raz ale w innym zakładzie i probem ustąpił
!!!

mogę powiedziec LESZCZE !!!! żeby dwa razy dać d....upy z wyważeniem w tym samym zakładzie.
najważniejsze jest to że widziałem zawsze na maszynie że wyważenie było ok.

Podaczas trzeciego wywarzania kazałem usunąc wszystkie cięzarki.

już moja lusia jeżdzi ok
nie potrzebnie wymieniałem tarcze i klocki koszt około
tarcze 250 + kolcki 100 + zalozenie 40.[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”