Jeżeli numer nadwozia - to się zgodzę, ale powyżej pisałem o numerze podwozia."tomek" pisze:Wg mnie jest to koncowka (8 cyfr) numeru VIN!
Wieczorem podam przykład z EPER-a.
Jeżeli numer nadwozia - to się zgodzę, ale powyżej pisałem o numerze podwozia."tomek" pisze:Wg mnie jest to koncowka (8 cyfr) numeru VIN!
Wg mnie to chyba to samo, w Eperze z tego co pamietam na podtswie VIN generowany byl numer silnika i nic wiecej."PeGaZ" pisze:
Jeżeli numer nadwozia - to się zgodzę, ale powyżej pisałem o numerze podwozia.
Wieczorem podam przykład z EPER-a.
jest jeszcze tajemniczy nr Ricambi czy jakoś tak do zamawiania cześci."tomek" pisze:Wg mnie to chyba to samo, w Eperze z tego co pamietam na podtswie VIN generowany byl numer silnika i nic wiecej."PeGaZ" pisze:
Jeżeli numer nadwozia - to się zgodzę, ale powyżej pisałem o numerze podwozia.
Wieczorem podam przykład z EPER-a.
I to mam właśnie na myśli. Z włoskiego: ricambio - wymiana,zamiana."prezesjm" pisze: jest jeszcze tajemniczy nr Ricambi czy jakoś tak do zamawiania cześci.
Z którego roku masz auto. Jak przedliftowa, to razem z piastą trza wymienić Jakbyś potrzebował - mam używaną wymieniona profilaktycznie - odstąpię za rozsądne dla obu stron pieniążki (jest także czujnik ABS w komplecie nie uszkodzony). Jakby co =>> PW.grzesiekj23 pisze:Odkopuję temat bo pojawił się problem- skończyło się łożysko prawe z tyłu i w związku z tym mam pytanie: czy można wymienić samo łożysko czy trzeba całą piastę od razu kupować? Naturalnie wersja z ABS.