Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
No to pytanie laika za 100 punktow - jako iz zbieram wiedze i niezbędne części by zajac sie kappa na wiosne - przy aktywnym zawieszeniu regulowane są wszystkie cztery amortyzatory na obydwu osiach? Tył siedzi tak, że nie wróżę mu przyszłości. W kwestii rozwiązania problemu, pomimo najszczerszych chęci widząc jak trudno przywrócić aktywne do życia, myślę raczej o konwersji na standardowe, dostępne amortyzatory. Nie mogę jednak znalezc informacji nt. Oszukiwania infocenter pod tym kątem - jeżeli ktoś, coś - będę bardzo wdzięczny
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Szukałem tego całą 1 minutę wystarczy chcieć
viewtopic.php?f=104&t=52731&start=15#p728958
Gepard to też dla ciebie
viewtopic.php?f=104&t=52731&start=15#p728958
Gepard to też dla ciebie
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza