Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-lista

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7276
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: faraon » 10 wrz 2014, 21:15

W takim razie jeździć z większym obciążeniem z tyłu przez jakiś czas. 1,5 - 2 cm powinno się obniżyć za kilka tys. km.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Mati_007
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 74
Rejestracja: 17 lis 2011, 14:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: Mati_007 » 16 paź 2014, 8:51

Cześć,
Panowie zanosi się na jakąś zbiórkę? Chętnie bym się załapał:)

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: stabraf » 16 paź 2014, 9:32

:link: tu masz odpowiedni temat.

ts345
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 18 wrz 2010, 13:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: ts345 » 01 wrz 2016, 10:14

ts345 pisze:mam nadzieję, że siądzie 3 cm
Teraz po 2 latach i 16 kkm, bez obciążenia, połowa baku : ok2 :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był i jest: K 2 16VT Supersonic Coupe - ts345

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7276
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: faraon » 01 wrz 2016, 10:21

ts345 pisze:Teraz po 2 latach i 16 kkm, bez obciążenia, połowa baku : ok2 :
Czyli generalnie : ok2 : :?: :D
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

ts345
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 18 wrz 2010, 13:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: ts345 » 01 wrz 2016, 11:26

faraon pisze:
ts345 pisze:Teraz po 2 latach i 16 kkm, bez obciążenia, połowa baku : ok2 :
Czyli generalnie : ok2 : :?: :D
Tylny zawias: wygląda jak oryginał i o to chodziło, w czerwcu badanie techniczne - prawa i lewa strona po 68 %, diagnosta stwierdził "jak nowe". Rzeczywiście, bo wszystko tam jest nowe, a co do % to nie rozumiem, byłem przekonany, że nowe ma 100%, nie ważne, ważne że dwie strony pracują tak samo. Jest OK, a generalnie co do całego Lancia od 6 lat OOOOKKKKK.

Dzięki za sprężyny, za konsultacje i za cierpliwość.
ts
Był i jest: K 2 16VT Supersonic Coupe - ts345

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: adrian123 » 01 wrz 2016, 12:29

nowe mają około 80%, więc sie nie przejmuj :)

ts345
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 18 wrz 2010, 13:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: ts345 » 01 wrz 2016, 12:59

adrian123 pisze:nowe mają około 80%, więc sie nie przejmuj :)
Spoko, przed wymianą było 78 i 82 % na 18 letnich amortyzatorach i wytłuczonych tulejach, więc jest gorzej, czyli dużo lepiej :)
Był i jest: K 2 16VT Supersonic Coupe - ts345

adrian123
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 267
Rejestracja: 28 sty 2015, 8:07
Imię: Adrian
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: adrian123 » 01 wrz 2016, 13:03

ten sprzet do badania sprawnosci jest ch*ja warty, w mercedsie mialem tak zuzyte amory ze zadnej funkcji nie spełnialy a tez pokazalo kolo 60%

ts345
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 18 wrz 2010, 13:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-l

Post autor: ts345 » 01 wrz 2016, 14:34

adrian123 pisze:ten sprzet do badania sprawnosci jest ch*ja warty, w mercedsie mialem tak zuzyte amory ze zadnej funkcji nie spełnialy a tez pokazalo kolo 60%
wszystkie urządzenie pomiarowe podlegają adiustacji i sprawdzeniu (dawniej kalibracja). Jeśli diagnosta, na podstawie wyniku np. 20 % nie podbije przeglądu to możemy się domagać dokumentu legalizacji urządzenia pomiarowego ponieważ za usługę kontroli sprawności zawieszenia płacimy 100 - "Prawo o miarach". Gość zrobi takie 8-O oczy , a później dobijemy go prośbą o okazanie wewnętrznej dokumentacji sprawdzenia urządzenia pomiarowego, którą musi prowadzić do wszystkich urządzeń pomiarowych jak np. analizator spalin. Adiustacja wymagana jest dla każdego urządzenia pomiarowego ponieważ różne typy urządzeń zachowują się inaczej. Inna sprawa, że nie wyobrażam sobie sposobu adiustacji urządzenia mierzącego sprawność zawieszenia w praktyce. Nasze państwo musiało by udostępniać wzorcowe (te same) pojazdy każdej stacji w Polsce- nowe, zupełne graty i stany pośrednie oraz musiało by posiadać urządzenie wzorcowe, konieczne do ustalenia sprawności zawieszenia w wymienionych wcześniej pojazdach (wzorce).
Czyli tłumacząc to wszystko z polskiego na nasze - wszystko to o dupę rozbić.
ts
Był i jest: K 2 16VT Supersonic Coupe - ts345

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-lista

Post autor: grzesiekj23 » 24 sty 2018, 11:38

Miałem napisać po 5 tys. km, ale napiszę po 40tys. :) Sprężyny siadły MOŻE 1cm. Komfort jazdy w dalszym ciągu wysoki. Po zapakowaniu kappy na maksa, koło nie chowa się w nadkolu tylko zostaje jeszcze z 1-2cm prześwitu patrząc z boku. Po takim przebiegu ze sprężynami nie stało się praktycznie nic- i o to chodziło : ok2 : : yesyes :
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7276
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa sedan/SW/Coupe - dorabiane sprężyny tył PART III-lista

Post autor: faraon » 24 sty 2018, 11:57

I o to chodziło
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”