Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Ma ktoś jakieś doświadczenia na ten temat?
Warto stosować tanie łączniki marki JGR produkowane przez firmę Ramech. Są po 30PLN a takie TRW to już 80PLN za sztukę, ale jak maja wysiąść po roku to lepiej kupić droższe
Podobno w Lybrach są takie same więc i użytkownicy tych pojazdów mogą się pochwalić
Warto stosować tanie łączniki marki JGR produkowane przez firmę Ramech. Są po 30PLN a takie TRW to już 80PLN za sztukę, ale jak maja wysiąść po roku to lepiej kupić droższe
Podobno w Lybrach są takie same więc i użytkownicy tych pojazdów mogą się pochwalić
KAPPA TDS & JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa-tylne łączniki stabilizatora
Ja dwa tygodnie temu założyłem TRW - zobaczymy
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Ciekawy temat poruszyłeś. Ciekaw jestem testów jak w praktyce sprawdzają się te tanie łączniki.
Ja teraz na tył kupiłem w dobrej cenie (taniej niż w sklepie) łączniki firmy MOOG. Różne opinie słyszałem, do najtańszych nie należą- zobaczymy w praktyce.
Ja teraz na tył kupiłem w dobrej cenie (taniej niż w sklepie) łączniki firmy MOOG. Różne opinie słyszałem, do najtańszych nie należą- zobaczymy w praktyce.
Lancia Kappa Sedan 2.4 JTD
Fiat Uno 1.0 FIRE
Fiat Uno 1.0 FIRE
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
A ile płaciliście za te łączniki?
Wychodzi na to, że np. TRW robi inne łączniki do Kappy a inne do Lybry-mają inne numery. Natomiast te z Ramechu są takie same (jeden wspólny numer) , ciekawe czym się różnią te oryginalne (lub trw), może długością?
Wychodzi na to, że np. TRW robi inne łączniki do Kappy a inne do Lybry-mają inne numery. Natomiast te z Ramechu są takie same (jeden wspólny numer) , ciekawe czym się różnią te oryginalne (lub trw), może długością?
KAPPA TDS & JTD
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Ja już od 100 tys km używam czegoś takiego:
jest to pancerne - zero luzu i stukania, w drugiej Kappie też już zaczyna coś pukać ale tam są oryginalne - zaraz w diabły pogonię i też będzie cisza
jest to pancerne - zero luzu i stukania, w drugiej Kappie też już zaczyna coś pukać ale tam są oryginalne - zaraz w diabły pogonię i też będzie cisza
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 22:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Linki z "Allegro" niedozwolone w dziale technicznym!!!
Powód: Linki z "Allegro" niedozwolone w dziale technicznym!!!
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Aaa, no tak w tej starszej nie mam a w tej nowszej jeszcze nic nie puka z tyłu
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Bartek,serio zdaję to egzamin i pasuję Plug & Play?
Jak tak to żałuję, że wydałem tyle kasy na laczniki przednie
Ja za MOOG-a kupując w AutoSklepie płaciłem 69zł za sztukę-ciekawe jak się sprawdzą
Jak tak to żałuję, że wydałem tyle kasy na laczniki przednie
Ja za MOOG-a kupując w AutoSklepie płaciłem 69zł za sztukę-ciekawe jak się sprawdzą
Lancia Kappa Sedan 2.4 JTD
Fiat Uno 1.0 FIRE
Fiat Uno 1.0 FIRE
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
5 tys. i masz stuk-puk - jak masz mało dziur w okolicy - u mnie w Łodzi po 800 km szlak trafił jakieś zamienniki po 80 PLN - do oryginałów nawet nie podchodziłem. Ale oczywiście mówimy o przodzie.
Podchodzą bez zająknięcia - pyk i już. Kierownik jest ciut sztywniejszy - ale mi to pasuje - jak jadę tą nowszą na oryginalnych łącznikach to mam wrażenie, że auto mi pływa.
Podchodzą bez zająknięcia - pyk i już. Kierownik jest ciut sztywniejszy - ale mi to pasuje - jak jadę tą nowszą na oryginalnych łącznikach to mam wrażenie, że auto mi pływa.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Mógłbyś podzielić się linkiem do wynalazku na PW? Niestety z postu zniknął, a jestem ciekaw.
Drop a gear and disappear!
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Poszło
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
3 lata temu wymieniłem na TRW i cisza i oby tak zostało.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - tylne łączniki stabilizatora
Ja w AS24 zapłaciłem 71 za sztukę z rabatem, teraz już są widzę po 87.volf pisze:A ile płaciliście za te łączniki?
...
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)