Czas na podsumowanie tematu
Od napisania pierwszego postu trochę jeszcze pojeździłem i teraz już nie było problemu-szum po zakręceniu ręką koła w powietrzu był łatwy do zidentyfikowania
Więc tak-to było łożysko jednak z prawej strony z przodu czyli metoda ze skręcaniem kierownicą w tym wypadku się nie sprawdziła. Łożysko dwurzędowe miało uszkodzoną bieżnię wewnętrzną więc niejako przy skręcie w lewo ta bieżnia się odciążała i cichło.
Czujnik ABS dało się uratować choć dość opornie wychodził
Kappa JTD - wymiana łożyska koła a czujnik ABS
Re: Kappa JTD - wymiana łożyska koła a czujnik ABS
KAPPA TDS & JTD
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa JTD - wymiana łożyska koła a czujnik ABS
Cierpliwa bestia jesteś , ja od razu kupuje drugi a stary wywalam młotkiem
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Kappa JTD - wymiana łożyska koła a czujnik ABS
Szczerze powiedziawszy to z tym czujnikiem mógłby być problem (w sensie dostępności)...choć może się mylę
KAPPA TDS & JTD