Kappa - geometria kół

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 140
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Kappa - geometria kół

Post autor: MaciekTOS » 12 cze 2015, 22:52

Wszystko się okaże po oponach jak zdejmiemy po sezonie Panowie :lol:

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa - geometria kół

Post autor: Maniak » 13 cze 2015, 22:29

AUTODATA 2003 mówi :
Przód 0*10' +- 10'
Tył 0*23' +- 10'
Specjalnie podjechałem do kolegi sprawdzić.
pozdrawiam brać klubowiczów.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

ts345
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 184
Rejestracja: 18 wrz 2010, 13:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - geometria kół

Post autor: ts345 » 14 cze 2015, 21:28

faraon pisze:
MaciekTOS pisze:Przód mam 0 tył -1 Na zwykłej lini .Ustawiane miałem laserowo kąty i zbieżność podpatrzyłem na monitory jak koleś robił wszystko poustawiał na zieloną skale wg rocznika modelu itp I już sam nie wiem dobrze jest czy żle
przód - OK
tył - KO

Andrzej, czy tak jest OK?

lewy przód
PK -0 st 30 min
WSZ 2 st 30 min
zbieżność 0 st 00 min

prawy przód
PK -0 st 15 min
WSZ 2 st 05 min
zbieżność 0 st 01 min

sumaryczna zbieżność 0 st 00 min
odchylenie toru jazdy -0 st 01 min

lewy tył
PK -0 st 25 min
zbieżność 0 st 15 min

pawy tył
PK -0 st 20 min
zbieżność 0 st 16 min

sumaryczna zbieżność 0 st 31 min
kąt znoszenie 0 st 00 min

pozdrawiam ts
Był i jest: K 2 16VT Supersonic Coupe - ts345

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7280
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa - geometria kół

Post autor: faraon » 14 cze 2015, 22:40

W załączeniu masz stronę z serwisówki - tam nie wartości kątowych w zbieżności. Nie wiem jak interpretować wyniki które podałeś w poprzednim poście. Jeśli chodzi o przód to wg mnie jest OK, ale tył - nie wiem.
Zbieżność kappa.pdf
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
Hobbysta
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 964
Rejestracja: 04 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Re: Kappa - geometria kół

Post autor: Hobbysta » 15 cze 2015, 10:57

Witam!

Dla porównania załączam plik z regulacji mojej Kappy:
- Pomiar wejściowy - to wartości przed regulacją (po wymianie końcówki drążka kierowniczego),
- Dane pomiarowe - to dane z bazy danych przyrządu pomiarowego (Bosch - w bazie nie było JTD),
- Pomiar wyjściowy - to dane po regulacji.
Dla ułatwienia odczytu:
- kolor zielony - mieści się w zakresie tolerancji,
- kolor czerwony - wartość poza zakresem dopuszczalnym.
W przypadku mojego samochodu, tylko wyprzedzenie sworznia zwrotnicy po regulacji jest nieco poza zakresem dopuszczalnym (wartość nieregulowana).

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”