Witam.Czy ktoś wie gdzie znajduje się przewód masowy łączący silnik z nadwoziem?
Lancia Kappa 2.0 .
Nigdzie nie mogę go znaleźć.
Kappa 2.0 20v - przewód masowy
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 cze 2014, 16:30
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Kappa 2.0 20v - przewód masowy
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2015, 21:10 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 2.0 20v - przewód masowy
Po stronie aku jest przykręcone oczko do nadwozia i leci dalej w dół do poduszki pod skrzynią. Ściągnij koło od kierowcy, nadkole i będziesz miał super dostęp do tego miejsca.
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 cze 2014, 16:30
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa 2.0 20v - przewód masowy
Dzięki.Znalazłem
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.0 20v - przewód masowy
Podepnę się pod temat gdyby ktoś miał problem jak ja.
Objawy - głupiejąca elektryka przy włączaniu świateł i innych odbiorników prądu.
Diagnoza - debil Włoch (pewnie ten sam co wymyślił łapę silnika koło koła rozrządu:) ) zamiast zrobić osobny kabel akumulator - nadwozie, osobny nadwozie - silnik, puścił jednym przewodem z aku na silnik z zaciśniętą "po drodze" blaszką na budę, która po prawie 20 latach straciła styk. Można taką blachę próbować naprawić, ale lepiej zarobić od nowa.
Leczenie - kupno uniwersalnych klem do akumulatora z zaciskiem na śrubę (zależy jakie kupimy M6 lub M8). Kupno w pierwszej lepszej hurtowni elektrycznej przewodu lgy 25mm2 (lub nawet 35mm2) i zarobienie na niego końcówek do klemy i punktów masy (M8). Potrzebne są długości ok 35cm (aku - punkt masy nadwozia) i ok 60cm(punkt masy nadwozia - masa silnika)
Efekt - całkowite zlikwidowanie problemów z brakiem masy.
Warto znaleźć taką hurtownię, która wykonuje usługę zakuwania końcówek na przewody. Wtedy ma się pewność co do pewnego połączenia kabla z końcówką na lata.
Objawy - głupiejąca elektryka przy włączaniu świateł i innych odbiorników prądu.
Diagnoza - debil Włoch (pewnie ten sam co wymyślił łapę silnika koło koła rozrządu:) ) zamiast zrobić osobny kabel akumulator - nadwozie, osobny nadwozie - silnik, puścił jednym przewodem z aku na silnik z zaciśniętą "po drodze" blaszką na budę, która po prawie 20 latach straciła styk. Można taką blachę próbować naprawić, ale lepiej zarobić od nowa.
Leczenie - kupno uniwersalnych klem do akumulatora z zaciskiem na śrubę (zależy jakie kupimy M6 lub M8). Kupno w pierwszej lepszej hurtowni elektrycznej przewodu lgy 25mm2 (lub nawet 35mm2) i zarobienie na niego końcówek do klemy i punktów masy (M8). Potrzebne są długości ok 35cm (aku - punkt masy nadwozia) i ok 60cm(punkt masy nadwozia - masa silnika)
Efekt - całkowite zlikwidowanie problemów z brakiem masy.
Warto znaleźć taką hurtownię, która wykonuje usługę zakuwania końcówek na przewody. Wtedy ma się pewność co do pewnego połączenia kabla z końcówką na lata.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V