po raz 2 byłem w serwisie Bosch w Czewie za 1 razem pan nie połaczył sie z kompem i stwierdził ze może to zrobic na krótko ale musi miec czas i zaprosił na dzis własnie , międzyczasie byłem w Łodzi gdzie udało sie skomunikowac z kompem , więc dzis powiedziałem panu z serwisu że komunikacja jest i faktycznie udało mu sie połączyc , wizyty moje w tymże serwisie spowodowane były zbyt dużym wg mnie spalaniem , ale kontynuując, parametry takie jak dawka wtrysku oraz kąt początkowy były idealne , i miesciły sie na nagrzanym silniku 3-4 mg i ok 1,5 przy tolerancji kąta 0,8 do 3,5 , temperatura silnika w normie wentylatory z wyłączoną klimą załączają sie przy 105* błędów nie było oprócz błedu egr który mam zaślepiony , wiec pan mechanik stwierdził że wszystko ok i nic nie trzeba ruszac , mozna było by zwiekszyc minimalnie kąt ale to zalecane jest przy wymianie rozrzadu
pozostały wtryski , jak wiadomo mogą one nie rozpylac paliwa przez co spalanie moze byc wieksze, po wykręceniu i sprawdzeniu na przyżądzie okazało sie ze są bardzo dobre , pan właścicie l pokiwał głową i stwierdził że nie ma sie do czego przyczepic , zasugerował że w domu moge sobie zdemontowac intercooler i zalac pare razy benzyną w celu przeczyszczenia, i nie cisnąc zbytnio na pedał gazu
koszt operacji 200
Kappa T.DS - wrażenia z serwisu
Kappa T.DS - wrażenia z serwisu
???"prezesjm" pisze:TTTM
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa T.DS - wrażenia z serwisu
Ten Typ Tak Ma"Blash" pisze:???"prezesjm" pisze:TTTM
Kappa T.DS - wrażenia z serwisu
no tak na to wychodzi a już sie wystraszyłem że coś znowu sprawdze jednak ten cooler
Kappa T.DS - wrażenia z serwisu
no wyglada ze chyba jednak zmienic autoi zeby miniej palilo
btw. kiedys mialem w TDI problem z intercoolerem, byl nieszczelny - efekr, brak mozy i duze spalanie. ZADEN serwis (ASO VW rzeszow i Tarnow, oraz seat w Mielcu) ani mechanik nie wymyslil tego. Wyszlo przypadkiem jak sie pojawily wycieki oleju w okolicy iuntercoolera.
LM
btw. kiedys mialem w TDI problem z intercoolerem, byl nieszczelny - efekr, brak mozy i duze spalanie. ZADEN serwis (ASO VW rzeszow i Tarnow, oraz seat w Mielcu) ani mechanik nie wymyslil tego. Wyszlo przypadkiem jak sie pojawily wycieki oleju w okolicy iuntercoolera.
LM