Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: robert199 » 09 sty 2011, 11:39

jeśli dobrze rozumiem to immo jest na lini L :?:
do diagnozy uzywam tylko lini K linia L zostaje niepodłączona
i dlaczego nie obsłuże tym airbag??
bo faktycznie w mojej lancii nie łącze sie z airbag ale w nowszej kappie dało rade.

argenta67

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: argenta67 » 09 sty 2011, 11:52

robert199 pisze:jeśli dobrze rozumiem to immo jest na lini L :?:
do diagnozy uzywam tylko lini K linia L zostaje niepodłączona
i dlaczego nie obsłuże tym airbag??
bo faktycznie w mojej lancii nie łącze sie z airbag ale w nowszej kappie dało rade.
Dobrze rozumiesz, air-bag jest na innej nóżce niż silnik, na innej jest ABS, silnik chodzi na 7.

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: robert199 » 09 sty 2011, 13:41

tylko w kappie jest złącze 3 pin. pod kierownica jest złącze do silnika, w tunelu srodkowym do airbag, pod maska do ABS a w bagazniku do servotronica. i kazde z nich ma 3 kable tak jak na przedstawionej ilustracji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

argenta67

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: argenta67 » 09 sty 2011, 14:28

Nie każde, trzy piny ma silnik i ABS, reszta ma tylko dwa, ale aby robić diagnozę musisz przejść na 16-to pinowe gniazdo bo takie ma VAG i tam odpowiednio modyfikujesz połączenia.

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: robert199 » 09 sty 2011, 15:14

argenta67 pisze:Nie każde, trzy piny ma silnik i ASB, reszta ma tylko dwa, ale aby robić diagnozę musisz przejść na 16-to pinowe gniazdo bo takie ma VAG i tam odpowiednio modyfikujesz połączenia.
naprawde trudno mi zrozumieć o czym pisszesz.

u mnie airbagi maja możliwość diagnozy kodami błyskowymi, ale kabelkiem nie udało mi sie uzyskać połączenia.

W mojej kappie NIEMA złącza 16pin , ale są cztery 3pinowe. Rozumiem, że modyfikacja jest potrzebna ale tylko w przypadku złąca 16pinowego i rozumiem, że chodzi Ci o taka modyfikacje:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

argenta67

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: argenta67 » 09 sty 2011, 15:43

W pierwszej serii Kappy miały możliwość wybłyskania kodu błędu w air-bag(to nie łączy się z komp w ogóle), ale to do 95r, no może w 96 jeszcze jakiś się trafił bo później były już tylko na dwa piny i diagnostyka tylko komputerem. W trzeciej serii był air-bag rozbudowany w poduszki w fotelach i diagnostyka też tylko komputerem, dwa przewody, masa i linia K.
Już wiesz o czym pisze bo ja wiem.
trzy piny.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: robert199 » 13 sty 2011, 12:56

tak dla ścisłości to kod błędu u mnie można wybłyskać, ale i interfejsem st-6000 też da sie błąd odczytać, sprawdzone na moim przykładie, interface vag kkl nie daje rady z tym sterownikiem poduszek

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: marceli » 03 mar 2011, 17:03

Coby nie powielać zadam pytanie tutaj.

Czy taki zestaw KLIK spełni swoje zadanie tak jak to pięknie opisane jest w aukcji??

Aha, i jeszcze jedno, gdzie się (i czy jest taka potrzeba) zapina ten czerwony kabelek z krokodylkiem,jak w poście powyżej?
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
cool_r
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 21 lip 2009, 18:13
Lokalizacja: Ostrołeka

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: cool_r » 03 mar 2011, 18:48

Tak spełni zadanie a czerwony ten z krokodylem podpina się +.
LanciA_K_2.0_vis'99+BOMBA
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: marceli » 03 mar 2011, 22:54

No ok, to że + to się łatwo domyśleć ale ponieważ dopiero zaczynam chciałbym wiedzieć wiecej tzn.czy ma to być obojętnie jaki "plus"(aku np, czy po zapłonie) i czy koniecznie musi być on do każdej diagnostyki zapinany.

Na mój chłopski rozum jak powpinam te wszystkie konieczne wtyczki to na co mi dodatkowy + ??
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: stabraf » 03 mar 2011, 23:06

marceli pisze:No ok, to że + to się łatwo domyśleć ale ponieważ dopiero zaczynam chciałbym wiedzieć wiecej tzn.czy ma to być obojętnie jaki "plus"(aku np, czy po zapłonie) i czy koniecznie musi być on do każdej diagnostyki zapinany.

Na mój chłopski rozum jak powpinam te wszystkie konieczne wtyczki to na co mi dodatkowy + ??
...do zasilenia elektroniki interfejsu ;)

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: marceli » 03 mar 2011, 23:08

Łokej....trudne początki ale trzeba się uczyć. :D

Czy ten + może być np z zapalniczki?Byle jaki + ? no 12V ;)
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
cool_r
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 21 lip 2009, 18:13
Lokalizacja: Ostrołeka

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: cool_r » 03 mar 2011, 23:20

Tak może być z zapalniczki nawet w tym temacie jest fotka z takim rozwiązaniem.
LanciA_K_2.0_vis'99+BOMBA
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: stabraf » 03 mar 2011, 23:27

marceli pisze:Łokej....trudne początki ale trzeba się uczyć. :D

Czy ten + może być np z zapalniczki?Byle jaki + ? no 12V ;)
Najlepiej bezpośrednio z aku
Musi tam być stale +12V ;) Jak w zapalniczce masz cały czas to może być ;)

Awatar użytkownika
cool_r
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 21 lip 2009, 18:13
Lokalizacja: Ostrołeka

Re: Kappa 2,4 20v i FiatEcuScan 2,5

Post autor: cool_r » 25 kwie 2011, 9:10

Czy oprócz tego fiatecuscana są inne godne polecenia programy do lanci?
LanciA_K_2.0_vis'99+BOMBA
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”