Kappa - kilka małych problemów...
: 31 maja 2019, 18:10
Witajcie w ten słoneczny dzień!
Mam kilka małych problemów ze swoją Lili. (2.4 JTD)
A mianowicie:
1. Nieszczelną klimatyzację. Wiecie idzie lato, temperatury coraz większe, a klimy brak, tak jak brak w pełni skutecznego i bezpiecznego leku na moją alergię, która powoli zaczyna męczyć, więc otwieranie okien powoli odpada, a nie chcę się piec w aucie jak w piekarniku (choć u mnie jest co piec...), więc prosiłbym was kochani o jakiś patent na to, jak sprawdzić gdzie jest nieszczelność bez wydawania worka kasy na odczynnik, by sobie tylko wyleciał i pokazał mi gdzie jest nieszczelność... Myślałem nad tym by strzelić powietrzem z kompresora przez cały układ i sprawdzić, gdzie zacznie syczeć.
2. Mam kody błędów:
896 (system podgrzewania wstępnego - nieprawidłowe działanie)
1796 (włącznik pedału sprzęgła- sygnał nieprawidłowy)
1028 (system recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie)
1153 (układ regulacji wentylatora 2) (ten błąd jest znamienny, bo zdarza mi się mieć przekłamane wyniki pomiaru temperatury płynu chłodzącego, np. przy siedemdziesięciu kilku stopniach wskazuje 100-110 na zegarach. Wymieniłem już opornik pierwszego biegu wentylatorów, czujnik temperatury (jest jeden wkręcany w termostat) i termostat, a nadal zdarza mi się mieć 110 na termometrze)
3. Spryskiwacze nie działają z takim ciśnieniem jak potrzeba (często jeden tylko działa i tylko jednym strumieniem)
Macie jakieś sugestie?
Jesteście naprawdę wielcy i wierzę w waszą wiedzę, bo niewielu mechaników w mojej okolicy ogarnia moją Lili.
Pozdrawiam.
Trzymajcie się ciepło.
Dawid.
Mam kilka małych problemów ze swoją Lili. (2.4 JTD)
A mianowicie:
1. Nieszczelną klimatyzację. Wiecie idzie lato, temperatury coraz większe, a klimy brak, tak jak brak w pełni skutecznego i bezpiecznego leku na moją alergię, która powoli zaczyna męczyć, więc otwieranie okien powoli odpada, a nie chcę się piec w aucie jak w piekarniku (choć u mnie jest co piec...), więc prosiłbym was kochani o jakiś patent na to, jak sprawdzić gdzie jest nieszczelność bez wydawania worka kasy na odczynnik, by sobie tylko wyleciał i pokazał mi gdzie jest nieszczelność... Myślałem nad tym by strzelić powietrzem z kompresora przez cały układ i sprawdzić, gdzie zacznie syczeć.
2. Mam kody błędów:
896 (system podgrzewania wstępnego - nieprawidłowe działanie)
1796 (włącznik pedału sprzęgła- sygnał nieprawidłowy)
1028 (system recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie)
1153 (układ regulacji wentylatora 2) (ten błąd jest znamienny, bo zdarza mi się mieć przekłamane wyniki pomiaru temperatury płynu chłodzącego, np. przy siedemdziesięciu kilku stopniach wskazuje 100-110 na zegarach. Wymieniłem już opornik pierwszego biegu wentylatorów, czujnik temperatury (jest jeden wkręcany w termostat) i termostat, a nadal zdarza mi się mieć 110 na termometrze)
3. Spryskiwacze nie działają z takim ciśnieniem jak potrzeba (często jeden tylko działa i tylko jednym strumieniem)
Macie jakieś sugestie?
Jesteście naprawdę wielcy i wierzę w waszą wiedzę, bo niewielu mechaników w mojej okolicy ogarnia moją Lili.
Pozdrawiam.
Trzymajcie się ciepło.
Dawid.