Lybra - radio - końcówka mocy
Lybra - radio - końcówka mocy
Witam
Szukam informacji jaka końcówka mocy siedzi w radiu montowanym w Lancii Lybra.
Jestem pewien na 90% że mam toto uszkodzone i chciałbym już w trakcie rozbierania radia mieć tą część, aby od razu wymienić (wlutować nową).
Mógłby ktoś podać typ, oznaczenie ?
Z góry dzięki.
Szukam informacji jaka końcówka mocy siedzi w radiu montowanym w Lancii Lybra.
Jestem pewien na 90% że mam toto uszkodzone i chciałbym już w trakcie rozbierania radia mieć tą część, aby od razu wymienić (wlutować nową).
Mógłby ktoś podać typ, oznaczenie ?
Z góry dzięki.
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Lybra - Radio - końcówka mocy
Na 100% jakieś TDA dostępne w każdym sklepie. Po czym wnioskujesz, że to wina końcówki ?
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Re: Lybra - Radio - końcówka mocy
Stałe napięcie powyżej 6V na jednym wyjściu głośnikowym.
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
-
- Klubowicz
- Posty: 1185
- Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
jeszcze napisz o które radio Ci chodzi. Z navi czy bez navi. Bez navi mam rozebrane więc jeśli Ci o te chodzi to po południu zobaczę.
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Już chyba nieaktualne, mam okazję wstawić inne radio (też z Navi), ale nie wiem czy oprócz kodu ICS coś się zmieni ?
Przy okazji podaję symbol układu w Navi:
TDA8561Q S1
Ciężko go dostać, więc chyba wstawię nowe radio.
Są dwie sztuki i tu pytanie:
Który układ odpowiada za jakie głośniki ?
Przy okazji podaję symbol układu w Navi:
TDA8561Q S1
Ciężko go dostać, więc chyba wstawię nowe radio.
Są dwie sztuki i tu pytanie:
Który układ odpowiada za jakie głośniki ?
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Co do tego który od jakich przetworników, to bez schematu najlepiej po kabelkach i ścieżkach do końcówki
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Gdy pytałem się w elektronicznym o ten układ mówili mi że ostatni raz zamawiali go kilka lat temu i nie idzie go dostać, a na rynku jest ich niewiele i często są to podróbki. Z linku, to nie jest ten układ.
Załączam zdjęcie.
Tak jak mówiłem wymienię połówkę górną ICSa (radio). Nie wiem tylko czy kod się zmieni.
Jeszcze dobrze by było gdyby Kris odpowiedział, czy w "bez Navi" siedzi ten sam układ. Wtedy nie było by problemu, na allegro kupiło by się obojętnie jakie sprawne radio i byłyby układy na podmiankę.
Załączam zdjęcie.
Tak jak mówiłem wymienię połówkę górną ICSa (radio). Nie wiem tylko czy kod się zmieni.
Jeszcze dobrze by było gdyby Kris odpowiedział, czy w "bez Navi" siedzi ten sam układ. Wtedy nie było by problemu, na allegro kupiło by się obojętnie jakie sprawne radio i byłyby układy na podmiankę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Jak to nie ten co w linku Przeca to to samo ...
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Dobrze, niech będzie, że źle się wyraziłem. Nie mam zamiaru ryzykować i trafić na podróbkę. Wolę nawet przelutować z drugiego radia do swojego. Ale najpierw spróbuję przekładkę.
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
...no to nie rozumiem po co ten temat.
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Cytuję siebie:
A zamieszczam oznaczenie układu, bo może komuś się przyda ta informacja.Już chyba nieaktualne, mam okazję wstawić inne radio (też z Navi)...
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
ksk pisze:Dobrze, niech będzie, że źle się wyraziłem. Nie mam zamiaru ryzykować i trafić na podróbkę. Wolę nawet przelutować z drugiego radia do swojego. Ale najpierw spróbuję przekładkę.
Podróbkę czego?
scalak to scalak:)
Ja już bym kombinował jak je wywalić i zrobić za to wyjście na wzmacniacz
i wtedy końcowka Cie nie boli a i jakość wzrasta
BMW E39 Touring - 4,4 V8
-
- Klubowicz
- Posty: 1185
- Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
No niestety podrabiają scalaki... Najbardziej przetworniki trudno dostępne na rynku. Nasza firma nacięła się na jednych układach, partia 300szt urządzeń wymagała przelutowania. Różnica była widoczna gołym okiem- inna czcionka naniesiona na scalaku. Scalaki były z legalnej dystrybucji... żeby nie byłoMichor pisze:
Podróbkę czego?
scalak to scalak:)
Układy wzmacniacza 8561 są dostępne na rynku, są tanie, więc nie sądzę, aby komuś się chciało to podrabiać. Myślę, że spokojnie możesz sobie kupić je w dowolnym sklepie- Ważne że będzie Q w oznaczeniu. Tego S1 już być nie musi. Może też być starszy układ o oznaczeniu 8564Q.
Co do rodzaju układu w radiu bez navi to niestety nie sprawdzę. Musiałbym je rozebrać bardziej, a chciałbym tego uniknąć - radio to na dniach pójdzie do mojego auta.
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy
Re: Lybra - radio - końcówka mocy
Dzięki Kris
Ja sam sobie nie wymyśliłem, że układy są podrabiane. Byłem w dobrym sklepie elektronicznym i powiedzieli mi to co napisałem wyżej.
A teraz powiem, że jestem zdołowany, bo podmieniłem ICS i efekt identyczny, zmieniłem wzmacniacz BOSE, efekt identyczny.
Czyli wracam do punktu wyjścia - okablowanie
No bo co jeszcze może powodować efekt ciszej (kilka razy od pozostałych) grającego głośnika ?
Chyba wszystko wskazuje na zwarcie... Wiem na pewno, że okablowanie w drzwiach jest OK.
Dobrze, że miałem okazję radio podmienić, bo bym się zapluł gdybym na marne wstawił nowe końcówki mocy...
Ja sam sobie nie wymyśliłem, że układy są podrabiane. Byłem w dobrym sklepie elektronicznym i powiedzieli mi to co napisałem wyżej.
A teraz powiem, że jestem zdołowany, bo podmieniłem ICS i efekt identyczny, zmieniłem wzmacniacz BOSE, efekt identyczny.
Czyli wracam do punktu wyjścia - okablowanie
No bo co jeszcze może powodować efekt ciszej (kilka razy od pozostałych) grającego głośnika ?
Chyba wszystko wskazuje na zwarcie... Wiem na pewno, że okablowanie w drzwiach jest OK.
Dobrze, że miałem okazję radio podmienić, bo bym się zapluł gdybym na marne wstawił nowe końcówki mocy...
Lancia Lybra Intensa SW 1.9 JTD