dzisiaj rozwiązałem problem przygłaśniającego i przyciszającego się samoczynnie i świrującego(gubienie fal,nowe szukanie itd) radia w lybrze.
oczywiście przewaznie "diagnoza elektryków" to wiązka uszkodzona,potemcjometr,całe radio ...a GUZIK PRAWDA!!
okazało sie ,że przyciski od podgłasniania i przyciaszania były USZKODZONE( "plus" prawie cały czas chciał przygłasniać) a "minus" przyciszać i to one powodowały ten problem...
kupiłem nowe "tact switch" czy jak kto woli przyciski i przelutowałem...PROBLEM ROZWIĄZANY!!
koszt przycisków 8zł-kupiłem 8 sztuk
naprawa 10minut
http://www.fotosik.pl/zdjecie/9dcaa18e2183fc42
http://www.fotosik.pl/zdjecie/836c650d4bc259f2
można przykleić temat żeby nie zaginął ponieważ komuś może się przydać
Lybra - świrująca gałka głośności/rozwiązanie
Lybra - świrująca gałka głośności/rozwiązanie
Ostatnio zmieniony 07 cze 2017, 12:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Lybra - świrująca gałka głośności/rozwiązanie
Potwierdzam. Też walczyłem z tym problemem, po wymianie mikrostyków spokój.
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.