Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 paź 2018, 2:45

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 gru 2015, 19:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 wrz 2012, 20:09
Posty: 55
Imię: Patryk
Lokalizacja: Braniewo
Okej dzięki za odpowiedź. Nie wiem w takim razie o co chodziło temu mechanikowi bo mówił, że przy tym elektronicznym zaworze nie można tego robić. Teraz jeszcze co z tą kontrolką i brakiem mocy


Na górę
PostDodany: 12 gru 2015, 22:05 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9695
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Bo w wielu przypadkach może rzucać kontrolką na desce i np. wchodzić w tryb awaryjny.
W przypadku tego silnika i sterownika EDC15, tylko pojawi się błąd w pamięci sterownika, bez żadnych innych objawów.

A co do kontrolki i braku mocy to zacznij od diagnostyki komputerowej. Powinno to wiele wyjaśnić.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 12 gru 2015, 22:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Posty: 667
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
pejtrik pisze:
Okej dzięki za odpowiedź. Nie wiem w takim razie o co chodziło temu mechanikowi bo mówił, że przy tym elektronicznym zaworze nie można tego robić. Teraz jeszcze co z tą kontrolką i brakiem mocy
U mnie w przy takich objawach zacinała się zmienna geometria w turbinie.

_________________
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa


Na górę
PostDodany: 14 gru 2015, 15:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 wrz 2012, 20:09
Posty: 55
Imię: Patryk
Lokalizacja: Braniewo
Krzys pisze:
pejtrik pisze:
Okej dzięki za odpowiedź. Nie wiem w takim razie o co chodziło temu mechanikowi bo mówił, że przy tym elektronicznym zaworze nie można tego robić. Teraz jeszcze co z tą kontrolką i brakiem mocy
U mnie w przy takich objawach zacinała się zmienna geometria w turbinie.

Czyli chodzi o ten zawór jak w temacie tak?
Przepraszam, że zadaje takie głupie pytania, ale mechanik ze mnie żaden.


Na górę
PostDodany: 14 gru 2015, 16:05 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9695
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Kolego, podjedź do mechanika, sprawdź błędy.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 14 gru 2015, 16:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 wrz 2012, 20:09
Posty: 55
Imię: Patryk
Lokalizacja: Braniewo
tak zrobię :D ale to dopiero przed świętami jak wrócę do domu. później będę się próbował znów tutaj radzić
Pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 04 kwie 2017, 16:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2014, 11:34
Posty: 74
Imię: Jędrzej
Lokalizacja: Warszawa
Odgrzeję staroć ;)

Czy ktoś posiada zdjęcia z początku tematu?

_________________
Jędrzej
Lancia Lybra 2.4 jtd


Na górę
PostDodany: 20 kwie 2017, 22:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2011, 8:54
Posty: 63
Skype: wzorekk
Imię: Tomek
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska/Kraków
Witam koleżanki i kolegów.
Ostatnio się zastanawiam nad prawidłową pracą hmmm podciśnienia.
Wcześniej nie zwróciłem uwagi czy tak było.
Po przekręceniu kluczyka cięgno turbiny się nie cofa, dopiero po odpaleniu powoli się cofa i tak zostaje. Przy przegazowaniu cięgno się porusza.
Po zgaszeniu szybko puszcza cięgno i kiedy ponownie od razu przekręcę kluczyk cięgno się szybko cofa, kiedy wyłączę to puszcza.
Jeżeli samochód postoi to po przekręceniu kluczyka cięgno się nie cofa tylko następuje to dopiero po odpaleniu.
I teraz pytanie czy tak ma być, czy cięgno zawsze po przekręceniu kluczyka ma się od razu cofać. (efekt jakby mu podciśnienie zmykało po czasie).
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Tomek

_________________
Lybra SW 2,4 JTD 150KM Executive, 2003r


Na górę
PostDodany: 21 kwie 2017, 10:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
Posty: 2385
Skype: pr2em0
Imię: Przemek
Lokalizacja: Chojna - ZGR
jedker pisze:
04 kwie 2017, 16:05
Odgrzeję staroć ;)

Czy ktoś posiada zdjęcia z początku tematu?
Proponuję użyć opcji szukaj i pod hasłem "czyszczenie overboost" można w google znaleźć
czasem dobrze odwiedzić inne fora np alfaholików tam też jest ten temat :)

ale poniżej umieszczam kilka fotek z manuala, ja osobiście po wyczyszczeniu zaworu do ponownego zamknięcia użyłem metalowej opaski ;)


Załączniki:
1.JPG
1.JPG [ 56.72 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
2.JPG
2.JPG [ 53.67 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
3.JPG
3.JPG [ 66.19 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
4.JPG
4.JPG [ 42.35 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
5.JPG
5.JPG [ 68.86 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
6.JPG
6.JPG [ 50.23 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
7.JPG
7.JPG [ 54.51 KiB | Przejrzano 2773 razy ]

_________________
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl