Kolego o czym Ty mówisz w ogóle?!Jan19 pisze: Fabrycznie silnik jest dość szczelnie zabudowany (osłona pod silnikiem i cała kupa maskownic na silniku). Jedyny przewiew w czasie jazdy gwarantuje chłodnica, i ta mała nieszczęsna dziurka. Można ją sobie zasłonić i cieszyć się bardzo fajnie wyglądającym samochodem. Spoko. Pewien gość który ładnych parę lat przepracował dla Fiata powiedział mi " Jeżeli zastanawiasz się do czego coś jest w aucie i nie wiesz co to takiego, to nie ruszaj bo na pewno pełni jakąś funkcję".
Pewnie nic się nigdy nie stanie z tego powodu. Ale zmiana klimatu na cieplejszy (a w końcu to włoskie autko) może spowodować dygnięcie lewej wskazóweczki w górę
Jak się w jakikolwiek sposób zmienić chłodzenie tego silnika po zamontowaniu DRLów skoro Lybry z benzynowymi jednostkami FABRYCZNIE wychodziły z ZAŚLEPKAMI w miejscu tych otworów? Nagle DRLe blokują przepływ powietrza, a fabryczne zaślepki nie?
W Dieslu była jedna zaślepka od strony pasażera, bo z lewej jest ICek.
Tak to się prezentuje fabrycznie:
Diesel 1.9JTD - lewa otwarta (IC)
Diesel 2.4JTD - obie otwarte (IC i chłodnica oleju)
PB 1.6, 1.8, 2.0 z manualem - obie zaślepione
PB 2.0 z ASB - prawa otwarta.