Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: FXX » 20 wrz 2016, 20:39

Jan19 pisze: Fabrycznie silnik jest dość szczelnie zabudowany (osłona pod silnikiem i cała kupa maskownic na silniku). Jedyny przewiew w czasie jazdy gwarantuje chłodnica, i ta mała nieszczęsna dziurka. Można ją sobie zasłonić i cieszyć się bardzo fajnie wyglądającym samochodem. Spoko. Pewien gość który ładnych parę lat przepracował dla Fiata powiedział mi " Jeżeli zastanawiasz się do czego coś jest w aucie i nie wiesz co to takiego, to nie ruszaj bo na pewno pełni jakąś funkcję".
Pewnie nic się nigdy nie stanie z tego powodu. Ale zmiana klimatu na cieplejszy (a w końcu to włoskie autko) może spowodować dygnięcie lewej wskazóweczki w górę :)
Kolego o czym Ty mówisz w ogóle?!
Jak się w jakikolwiek sposób zmienić chłodzenie tego silnika po zamontowaniu DRLów skoro Lybry z benzynowymi jednostkami FABRYCZNIE wychodziły z ZAŚLEPKAMI w miejscu tych otworów? Nagle DRLe blokują przepływ powietrza, a fabryczne zaślepki nie?
W Dieslu była jedna zaślepka od strony pasażera, bo z lewej jest ICek.

Tak to się prezentuje fabrycznie:
Diesel 1.9JTD - lewa otwarta (IC)
Diesel 2.4JTD - obie otwarte (IC i chłodnica oleju)
PB 1.6, 1.8, 2.0 z manualem - obie zaślepione
PB 2.0 z ASB - prawa otwarta.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Jan19
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 262
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: Jan19 » 21 wrz 2016, 12:12

    FXX pisze:
    Jan19 pisze: Fabrycznie silnik jest dość szczelnie zabudowany (osłona pod silnikiem i cała kupa maskownic na silniku). Jedyny przewiew w czasie jazdy gwarantuje chłodnica, i ta mała nieszczęsna dziurka. Można ją sobie zasłonić i cieszyć się bardzo fajnie wyglądającym samochodem. Spoko. Pewien gość który ładnych parę lat przepracował dla Fiata powiedział mi " Jeżeli zastanawiasz się do czego coś jest w aucie i nie wiesz co to takiego, to nie ruszaj bo na pewno pełni jakąś funkcję".
    Pewnie nic się nigdy nie stanie z tego powodu. Ale zmiana klimatu na cieplejszy (a w końcu to włoskie autko) może spowodować dygnięcie lewej wskazóweczki w górę :)
    Kolego o czym Ty mówisz w ogóle?!
    Jak się w jakikolwiek sposób zmienić chłodzenie tego silnika po zamontowaniu DRLów skoro Lybry z benzynowymi jednostkami FABRYCZNIE wychodziły z ZAŚLEPKAMI w miejscu tych otworów? Nagle DRLe blokują przepływ powietrza, a fabryczne zaślepki nie?
    W Dieslu była jedna zaślepka od strony pasażera, bo z lewej jest ICek.

    Tak to się prezentuje fabrycznie:


    Diesel 1.9JTD - lewa otwarta (IC)
    Diesel 2.4JTD - obie otwarte (IC i chłodnica oleju)
    PB 1.6, 1.8, 2.0 z manualem - obie zaślepione
    PB 2.0 z ASB - prawa otwarta.
    Dobra kolego. Ja wiem tyś wielki i wspaniały konstruktor jest :D ale wiesz ja coś tam też w głowie na ten temat mam. Poszedłem specjalnie dla Ciebie, i wsadziłem sobie ordynarnie palucha w tą zaślepkę od strony kierowcy i jest przelot nie jest ślepa. Dla twojej informacji w komorze silnika są urządzenia które do chłodzenia używają powietrza (nie tylko chłodzi się motor)
    Ja nie będę się z tobą ścierał bo widzę że tyś tu guru!!!
    Ja zaś z lybrą mam styczność od no prawie 16 lat i skoro w mojej Lybrze jest wlot w zderzaku to po to żeby kierował powietrze z zewnątrz w kierunku osprzętu motoru i basta (w czasie jazdy rzecz jasna). I proszę cię daruj mi pytania czy na pewno mam oryginalny zderzak, zaślepki itd. bo tak fabryka mój samochodzik wybudowała. A co do WSKAZÓWEK z programu to niejednokrotnie coś się nie zgadzało. Np po nr VIN w moim pojeździe powinny być krótkie drążki kierownicze (które teraz leżą w garażu i czekają na lepsze jutro bo na pewniaka je kupiłem po VIN-e) a natura pokazała że zamontowano u mnie magiel od fiata Marea.
    ps. czasami zamiast się mocno prężyć warto posłuchać innych.
    Pozdrawiam :D
    Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.

    Awatar użytkownika
    FXX
    Administrator
    Administrator
    Posty: 10673
    Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
    Imię: Kamil

    Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

    Post autor: FXX » 21 wrz 2016, 16:47

    Zatem wytłumacz mi o guru, dlaczego kilka Lybr, które oglądałem, z silnikiem PB z manualną skrzynią biegów, które miały OBIE strony zaślepione FABRYCZNIE :)
    Z resztą jest tu nawet o tym temat na forum i ludzie w silnikach benzynowych mają fabrycznie z obu stron zaślepki. Dlaczego? Krasnoludki je tam umieściły? I one już nie zmieniają termiki silnika? Czy może jednak sam producent stwierdził, że one mogą tam być? :)
    Volvo S60 R-Design D5

    Były:
    Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
    Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

    Lancia Lybra SW 1.9JTD
    Daewoo Espero 1.5 GLX

    Obrazek

    Awatar użytkownika
    Jan19
    Forumowicz/ka
    Forumowicz/ka
    Posty: 262
    Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
    Imię: Jan
    Lokalizacja: Łódź

    Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

    Post autor: Jan19 » 21 wrz 2016, 17:43

    FXX pisze:Zatem wytłumacz mi o guru, dlaczego kilka Lybr, które oglądałem, z silnikiem PB z manualną skrzynią biegów, które miały OBIE strony zaślepione FABRYCZNIE :)
    Z resztą jest tu nawet o tym temat na forum i ludzie w silnikach benzynowych mają fabrycznie z obu stron zaślepki. Dlaczego? Krasnoludki je tam umieściły? I one już nie zmieniają termiki silnika? Czy może jednak sam producent stwierdził, że one mogą tam być? :)


    Człowieku jeszcze się nie zdarzyło żeby tobie dało się coś wytłumaczyć w sposób kulturalny. Ty wiesz i finito.
    Każdy kto sobie to poczyta sam sobie wnioski z tego dialogu wyciągnie i zrobi co mu się będzie rzewnie podobało, rozważy za i przeciw. A ty według mnie możesz być ten the best na forum co Lybre ma w jednym programie. Ja natomiast skromnie wypowiedziałem swoje zdanie na temat tych śmisznych lampek (do których przymierzałem się parę razy i za każdym razem po dłuższym albo krótszym namyśle decyzja zapadała NIE). Ja przez tyle lat zajrzałem chyba do mojej lybry wszędzie i ja mój model z grubsza mam w głowie. (skromność to podstawa :) ) Dla mnie dalsza dyskusja w tym temacie nie ma już sensu. ( na temat tych przelotek rzecz jasna).
    Pozdrawiam serdecznie.
    Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.

    Awatar użytkownika
    FXX
    Administrator
    Administrator
    Posty: 10673
    Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
    Imię: Kamil

    Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

    Post autor: FXX » 21 wrz 2016, 17:50

    Za to Ty widzę masz problem z odpowiedzią na zadane pytanie, tylko w koło swoja wersja.
    Zadałem proste pytania, oczekuję na Twoją odpowiedź. Dla pewności powtórzę Ci je:
    FXX pisze:Z resztą jest tu nawet o tym temat na forum i ludzie w silnikach benzynowych mają fabrycznie z obu stron zaślepki. Dlaczego? Krasnoludki je tam umieściły? I one już nie zmieniają termiki silnika? Czy może jednak sam producent stwierdził, że one mogą tam być? :)
    Volvo S60 R-Design D5

    Były:
    Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
    Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

    Lancia Lybra SW 1.9JTD
    Daewoo Espero 1.5 GLX

    Obrazek

    pääkäyttäjä

    Post autor: pääkäyttäjä » 21 wrz 2016, 18:38

    Ekhm, w 1.8 wymacałem kiedyś prostokątny otwór w górnej części zaślepki. Z Krissem, gdy miał Lybre 1.8 i DRL w tych miejsach, powiedział że też taki otwór ma i nic nie wskazuje na to, że jest w benzynie 1.8 potrzebny.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Awatar użytkownika
    Pawcio78
    Forumowicz/ka
    Forumowicz/ka
    Posty: 1465
    Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
    Imię: Paweł
    Lokalizacja: Nowy Sącz

    Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

    Post autor: Pawcio78 » 21 wrz 2016, 18:40

    Ja w 1.8 miałem oba otwory zaślepione.
    była: Tempra 1.6 86KM
    jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

    mjerzy
    Forumowicz/ka
    Forumowicz/ka
    Posty: 269
    Rejestracja: 24 sie 2011, 15:49

    Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

    Post autor: mjerzy » 22 wrz 2016, 9:39

    Silnik 2,4 jtd przelot z lewej i prawej. Po małej przygodzie w zimie kupiłem zderzak od benzyniaka i przekładałem kratki z mojego zderzaka w miejsce zaślepek w zderzaku który kupiłem.

    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Zrób to sam”