Strona 4 z 8

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 9:52
autor: pääkäyttäjä
Znalazłem DRL'e, okrągłe - w serwisie i sklepie goście mówili, że pasują we wloty powietrza i nie przeszkadzają, jeśli ma się silnik benzynowy. Z Krissem się w tej kwestii porozumiewałem i w benzyniaku też tam jest wlot powietrza... więc jak to jest, bardziej doświadczeni koledzy? Można czy nie? :)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 9:58
autor: Kris
Też bym chciał wiedzieć czy w benzynowcach można wykorzystać te "dziury" pod okrągłe DRLe. Wg mnie tam wygląda ładniej :)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 10:41
autor: FXX
Od kiedy w benzyniakach w Lybrze tam jest wlot powietrza? Z tego co widziałem to każda miała to zaślepione, a jedynie w Dieslu lewy otwór nie ma zaślepki.

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 11:26
autor: Kris
W 1.8 jest zaślepka z lewej i z prawej. Patrząc na samochód z przodu w prawej zaślepce jest otwór w górnej jej części. Za tą zaślepką jest wlot powietrza. Aerodynamika to trudna dziedzina fizyki i pewnie ten otwór w zaślepce czemuś służy. Może zapobiega wirowaniu powietrza przy wlocie do filtra przy większych prędkościach, a może odwrotnie - wspomaga wtłaczanie powietrza przy niskich prędkościach... Ciągle planuję przejechać się autostradą sprawdzając odczyty z przepływomierza raz w normalnej konfiguracji a drugi z zatkanym otworem. Nie wiem czy dobrze kombinuje, może ktoś moje myślenie wyprostuje... :)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 11:37
autor: pääkäyttäjä
FXX pisze:Od kiedy w benzyniakach w Lybrze tam jest wlot powietrza? Z tego co widziałem to każda miała to zaślepione, a jedynie w Dieslu lewy otwór nie ma zaślepki.
Też tak mówiłem - do czasu, aż Kris mi powiedział, że mam sobie sprawdzić. W zaślepce jest prostokątne wycięcie. Że było już ciemno, nie sprawdzałem dalej, co się za owym wycięciem kryje :)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 11:46
autor: Kris
Za owym wycięciem jest pusta przestrzeń, a potem z boku jest wlot powietrza do obudowy filtra. Nie jest umieszczony w osi tego otworu w zaślepce, ani połączony żadną rurką. Ale po coś on tam jest, pytanie jest jedno: Po co? :)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 11:47
autor: FXX
To tym bardziej obstawiam, że nie ma to powiązania z wlotem powietrza.

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 paź 2012, 11:59
autor: pääkäyttäjä
Dlatego nie upieram się - skoro gość w serwisie powiedział, że w przypadku benzyny, DLR'e mogą tam być, to obaj z Krisem chcemy rozwiać wątpliwości. Chyba organoleptycznie wlezę pod auto się temu przyjżę...

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 08 lis 2012, 14:45
autor: BlackLybraSW
digital pisze:w mojej lyberce tak wyglądają światła do jazdy dziennej odstęp między lampami to 72 cm. więc jest to prawidłowe pozdrawiam jacek .
Obrazek
witam
to jedyny sposób jaki mi się podoba i jako tako wygląda na Lybrze.
Kolego jakaś relacja, co i jak, gdzie za ile ?

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 27 kwie 2013, 19:12
autor: barmani1
Cytat z montażu....Kabel plusowy ( czerwony ) musimy podpiąć do takiego kabla gdzie po przekręceniu kluczyka bez odpalania auta jest +12V.
Tu nadmienię że to miejsce wskazał mi Jan123456 telefonicznie ( jest ono niby bardziej dostępne jak ktoś ma dwa wentylatory na chłodnicy ) ja mam jeden i to musiało zakończyć się interwencją Jana.


Moje pytanie: ja mam 2 wentylatory, czy ktoś wie gdzie owe bardziej dostępne miejsce??

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 27 kwie 2013, 20:26
autor: Codee
barmani1 pisze: Moje pytanie: ja mam 2 wentylatory, czy ktoś wie gdzie owe bardziej dostępne miejsce??

ja mam jeden wentylator i plusa masz tam gdzie u mnie lub też po zapłonie na rozrusznik też idzie plus.

Pozdrawiam

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 29 maja 2013, 20:00
autor: jkazik1
Do kolegi BlackLybraSW. Zgoda, że między światłami jest 72 cm ale od zewnętrznego obrysu karoserii masz więcej niż 40 cm. Więc nie jest to zgodne z wymogami. A wlot powietrza w dieslu nie jest zaślepiony aby w czasie ostrej jazdy kiedy pracuje turbo chłodzić powietrze przepływające przez intercooler. Pozdrawiam

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 10 cze 2013, 19:35
autor: meqqex
jkazik1 pisze:Do kolegi BlackLybraSW. Zgoda, że między światłami jest 72 cm ale od zewnętrznego obrysu karoserii masz więcej niż 40 cm. Więc nie jest to zgodne z wymogami. A wlot powietrza w dieslu nie jest zaślepiony aby w czasie ostrej jazdy kiedy pracuje turbo chłodzić powietrze przepływające przez intercooler. Pozdrawiam
można powiedzieć iż jest naciągane 40 cm - sam zamierzam umiejscowić w swojej lybrze w tym miejscu światełka ;)

jak dokonam instalacji zamieszczę fotkę

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 23 cze 2013, 15:20
autor: zbychoo
W imieniu kolegi BlackLybraSW zamieszczam kilka zdjęć zamontowanych świateł:

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

: 23 cze 2013, 15:29
autor: egon.
Powiem szczerze, ze mi to sie średnio podoba, jednak od zewnętrznej strony wygląda lepiej, ale to juz kwestia gustu, a co do tych 40cm, to niestety, ale mierzyłem i raczej jest troche więcej, wiec zależy na jakiego policjanta sie trafi ;)