Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 paź 2018, 5:50

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 911 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 04 lut 2014, 18:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2013, 23:36
Posty: 82
Imię: Robert
Lokalizacja: DZL / DJE
Panowie ten dodatkowy termostat musi być wciśnięty w wąż tą grubą częścią?bo właśnie się z nim morduje:)

_________________
Była Lancia Lybra 2.4 jtd 135km
Jest Lancia Delta 1.9 TwinTurbo 190km
ObrazekDSC_0127 by nYnYDXi, on Flickr


Na górę
PostDodany: 04 lut 2014, 18:20 
Robertoo pisze:
Panowie ten dodatkowy termostat musi być wciśnięty w wąż tą grubą częścią?bo właśnie się z nim morduje:)
Właśnie chodzi oto że kolega ma oryginalny termostat i ma z nim problem.


Na górę
   
PostDodany: 04 lut 2014, 18:29 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9695
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
belial666 pisze:
Robertoo pisze:
Panowie ten dodatkowy termostat musi być wciśnięty w wąż tą grubą częścią?bo właśnie się z nim morduje:)
Właśnie chodzi oto że kolega ma oryginalny termostat i ma z nim problem.
Nie ogarniam...

Robertoo pyta o to, którą stroną ma być wciśnięty dodatkowy termostat, a Ty mu o tym, że kol. wcześniej ma problem z ori termostatem...

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 04 lut 2014, 18:39 
FXX pisze:
belial666 pisze:
Robertoo pisze:
Panowie ten dodatkowy termostat musi być wciśnięty w wąż tą grubą częścią?bo właśnie się z nim morduje:)
Właśnie chodzi oto że kolega ma oryginalny termostat i ma z nim problem.
Nie ogarniam...

Robertoo pyta o to, którą stroną ma być wciśnięty dodatkowy termostat, a Ty mu o tym, że kol. wcześniej ma problem z ori termostatem...
Sorry i dzięki że mnie poprawiłeś,jak ma wsadzić jest chyba jedną str. do tyłu


Na górę
   
PostDodany: 04 lut 2014, 22:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2009, 12:03
Posty: 367
Imię: Marek
Lokalizacja: Tenczynek/Kraków
Wpychasz grubą stroną do węża. Czujnik temperatury (cienki mosiężny, czy też miedziany) ma być od strony oryginalnego termostatu. Wąż powinien być gorący i czymś posmarowany od wewnątrz, bo nie wciśniesz.

_________________
Lybra 1.9 JTD 139 KM :-)


Na górę
PostDodany: 14 lut 2014, 10:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:00
Posty: 102
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Jestem już po wymianie taniego termostatu. Efekt w 100% spełnił moje oczekiwania. Wskazówka stoi na baczność na 90 stopniach :)
https://www.dropbox.com/s/uvgpy419oareqv8/90.jpg

_________________
Obrazek Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 km 2003 r.
Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 mar 2014, 18:20 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 24 sty 2010, 17:18
Posty: 4
Lokalizacja: Chełmno
Załącznik:
Komentarz: rura elastyczna
Przechwytywanie1.PNG
Przechwytywanie1.PNG [ 321.08 KiB | Przejrzano 2777 razy ]
Ja zastosowałem termostat WAHLER 3029,89 w który od przodu włożyłem odciętą końcówkę od rury (złącza) wieloredukcyjnego elastycznego 50/40/32. Rure odciąłem w miejscu gdzie wymiar wynosił 40, pasowało idealnie, a dalsza redukcja z 40 na 32 posmarowana smarem, weszła w wąż bez zbędnego oporu. Węże od różnych silników się różnią więc przed założeniem zmierzcie ile wam potrzeba tego odciętego króćca, żeby wam się zmieściło wszystko przed zagięciem węża od strony termostatu.


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2014, 17:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 0:00
Posty: 176
Imię: michał
Lokalizacja: chojnice
ja w przyszłym tygodniu będę męczył się z moim :-?
mam nadzieję że zmieszczę się w tych 20min :lol:

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd 105KM


Na górę
PostDodany: 22 kwie 2014, 22:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2006, 0:00
Posty: 613
Lokalizacja: Warszawa
mfan pisze:
ja w przyszłym tygodniu będę męczył się z moim :-?
mam nadzieję że zmieszczę się w tych 20min :lol:
Może ciut dłużej, ale niewiele. Ja zdjąłem rurę, wygodniej termostat założyć. Wcześniej tylko lekko silnik nagrzałem, żeby guma była miękka.
A kupiłem termostat , który ma następujące oznaczenia: REN.2.0/2.2 GATTH01489 7412-10035
Działa znakomicie, problemów z włożeniem w rurę o dziwo nie było :-)

Pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 23 kwie 2014, 10:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 0:00
Posty: 176
Imię: michał
Lokalizacja: chojnice
Toper pisze:
Może ciut dłużej, ale niewiele
wyszło trochę dłużej, ok.2 godzin : gafa : ale faktycznie efekt jest zadowalający
może ktoś jest wstanie dopasować po wymiarach odpowiedni termostat aby miał średnicę 38mm i otwierał się przy 89 stopniach aby następni mieli lżej ;)

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd 105KM


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 23 lip 2014, 23:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2006, 0:00
Posty: 613
Lokalizacja: Warszawa
Tytułem uzupełnienia, przy ostatnich upałach zero problemów, wskazówka na połowie tak jak zawsze. Patent z termostatem w rurze się sprawdza,

Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka

_________________
Pozdrawiam
Toper
Lancia Lybra SW 2.4JTD 150KM :-)


Na górę
PostDodany: 07 lut 2015, 14:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1239
Lokalizacja: Rymanów Zdrój
Probowal ktos ten patent z gates'em? Nie mieli w sklepie verneta i wzialem gates. Podobno to samo?

_________________
THESIS EMBLEMA 2,4 JTD 175 CV


Na górę
PostDodany: 07 lut 2015, 22:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1239
Lokalizacja: Rymanów Zdrój
Zastosowałem ten patent u siebie - samochodem na co dzień jeździ żona. Rzeczywiście po całej męczarni samochód osiąga te 90 stopni i temp trzyma ale jakbym wiedział ile przy tym nerwów zjem i siły użyję to bym się nie brał za to (wolałbym założyć oryginał). Pamiętam, że w 1,3 multijet zajęło mi to podobnie czasowo a nie musiałem użyć takiej ilości siły jak tutaj. Najwięcej czasu oczywiście zajęło wpychanie termostatu w rurę i tak nie nałożyłem tego do samego końca ale powinno trzymać. Efekt zadowalający, koszt niewielki fakt, ale na pewno nie jest to robota na 20 min.

Pozdrawiam

_________________
THESIS EMBLEMA 2,4 JTD 175 CV


Na górę
PostDodany: 08 lut 2015, 0:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
Posty: 2536
Imię: Sławuś
Lokalizacja: Szamoni
panowie! jestem pełen uznania! focie Lancii macie jak z żurnala, a walicie takie druciarstwo ;-)

no chyba, że to działa lepiej niż nowy termostat... ;-)

_________________
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)


Na górę
PostDodany: 08 lut 2015, 9:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1239
Lokalizacja: Rymanów Zdrój
bassooner pisze:
panowie! jestem pełen uznania! focie Lancii macie jak z żurnala, a walicie takie druciarstwo ;-)

no chyba, że to działa lepiej niż nowy termostat... ;-)
haha, dokładnie, sam nie wiem dlaczego zdecydowałem się na taki krok, chyba dlatego, że zauważyłem iż na 10ciu userów 9ciu założyło ten tańszy termostat... :lol:

_________________
THESIS EMBLEMA 2,4 JTD 175 CV


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 911 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl