Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
mam orginalne radio lanci (Kappa 98r. 2.4jtd) włączam go i wyświetlają mi sie 4 dolne pałzy i dalej nic nie moge zrobić wciaskam naciskam trzymam cuda wianki i nic zadnej reakcji jak mam wprowadzić ten cholerny kod?
pomocy panowie i panie
pomocy panowie i panie
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
A znasz kod do radia?
W podforum "Pytania i porady techniczne" temat posta formujemy wg pewnych zasad, a mianowicie: Typ auta myślnik problem.
Opisane jest to dokładniej Tutaj (kliknij).
A tak w ogóle to warto, bys zapoznał się z tym postem (kliknij tutaj).
Na razie pozwole sobie zmienić tytuł Twojego posta na zgodny z zasadami forum.
W podforum "Pytania i porady techniczne" temat posta formujemy wg pewnych zasad, a mianowicie: Typ auta myślnik problem.
Opisane jest to dokładniej Tutaj (kliknij).
A tak w ogóle to warto, bys zapoznał się z tym postem (kliknij tutaj).
Na razie pozwole sobie zmienić tytuł Twojego posta na zgodny z zasadami forum.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
Mam ten sam problem. W innym watku na forum znalazlem, ze mozna wejsc w tryb awaryjny poprzez wcisniecie klawisza BAND i wlaczenie stacyjki. Po 2 minutach radio ponownie sie blokuje, nie wiem jak wprowadzic ponownie kod?? Moze ktos sie juz z tym spotkal
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
dzieki Nat faktycznie zaczołem korzystać z forum od końca wynikało to z tego ze miałem za dużo kłopotów z 1 samochodem na raz a bladego pojęcia o włoskiej robocie nie mam i nikogo takiego znaleźć nie mogłem więc teraz już nadrabiam straty i udaje sie w podrórz po forum dzieki twoim wskazówką
a zradyjkiem już sie uporałem (dzieki forum) szukałem na piechote (nie znając opcji szukaj) rzmudna robotai jest tak wciskasz BAND czekasz włączasz zapłon i wpisujesz kod nic wiecej u mnie zadzałało ale teraz mam inny kłopot radio działa a w głośnikach nic ani drgnie nawet szumów nie ma ale to chyba sie trzeba udać do machera rzeby to sprawdził
a zradyjkiem już sie uporałem (dzieki forum) szukałem na piechote (nie znając opcji szukaj) rzmudna robotai jest tak wciskasz BAND czekasz włączasz zapłon i wpisujesz kod nic wiecej u mnie zadzałało ale teraz mam inny kłopot radio działa a w głośnikach nic ani drgnie nawet szumów nie ma ale to chyba sie trzeba udać do machera rzeby to sprawdził
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
jak się z tym uporasz to daj znać
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
Wicia wyjmij radio i sprawdż czy nie wypieła ci się taka wielopinowa(13) okrągła wtyczka od zasilania zmieniarką i do wzmacniacza
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Kappa - oryginalne radio i kłopot z kodem
A widzisz tu ją mam nie jest wypieta ale u mnie ani wzmacniacza ani zmieniarki!!! jest tylko dziura w bagarzniku na lewym nadkolu w tej obitce bagarznika widocznie poprzedni właściciel stwierdził że mi sie nieprzyda wiec zakładam że ten gruby kabel biegł do zmieniarki/wzmacniacza i dopiero wtedy na głośniki a teraz to nie wiem gdzie on sie kończy"Aras" pisze:Wicia wyjmij radio i sprawdż czy nie wypieła ci się taka wielopinowa(13) okrągła wtyczka od zasilania zmieniarką i do wzmacniacza
jak sie uporam to napisze