kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 05 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Delta - kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: irektob » 01 kwie 2008, 11:45

czy wiecie jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w delcie I 1.6Gtie i jak to wygląda na kole pasowym mam lampe stroboskopową więc myśle że dam sobie rade ale muszę znać wartości.
jest
125p 2.0 16V
Lancia Delta integrale
Lancia Delta GTie
Subaru impreza WRX STI 07
Ford Sierra 4X4 COSSI LOOK,

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 796
Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta - kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: schab » 01 kwie 2008, 13:24

"irektob" pisze:czy wiecie jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w delcie I 1.6Gtie i jak to wygląda na kole pasowym mam lampe stroboskopową więc myśle że dam sobie rade ale muszę znać wartości.
Jak masz lampę stroboskopową - to wspaniale - bo możesz sobie zrobić dyskotekę , ale kąta wyprzedzenia zapłonu przy pomocy czujnika przy kole pasowym nie zmienisz ! Nie ma tam żadnej regulacji ...
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 05 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: irektob » 02 kwie 2008, 08:47

to mnie zaskoczyłeś bo aparat zapłonowy ma możliwość regulacji i reaguje na regulacje a jeśli się nie reguluje to w jakiej pozycji ma być zamontowany.
jest
125p 2.0 16V
Lancia Delta integrale
Lancia Delta GTie
Subaru impreza WRX STI 07
Ford Sierra 4X4 COSSI LOOK,

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Delta - kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: Bany » 02 kwie 2008, 09:39

tam nie ma aparatu,to jest tylko rozdzielacz.
na nim jest wybity znaczek jak go ustawili w fabryce.
czujnik na kole pasowym jest na fasolkach,przykrecony fabrycznie śróbkami ze zrywalnymi łebkami.

Takie zabezpieczenie przed domowymi mechanikami co mają lampe.
:wink:

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 05 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: irektob » 02 kwie 2008, 10:57

dzięki za konkretną odpowiedż ,tak właśnie myślałem że po to między innymi takie forum jest żeby sobie pomóc a nie docinać
jest
125p 2.0 16V
Lancia Delta integrale
Lancia Delta GTie
Subaru impreza WRX STI 07
Ford Sierra 4X4 COSSI LOOK,

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 796
Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: kąt wyprzedzenia zapłonu w 1.6Gtie

Postautor: schab » 02 kwie 2008, 11:59

"irektob" pisze:dzięki za konkretną odpowiedż ,tak właśnie myślałem że po to między innymi takie forum jest żeby sobie pomóc a nie docinać
A przepraszam - nie uzyskałeś konkretnej odpowiedzi ? A że z nutką sarkazmu ... - wolałbyś włazić pod auto i ściągać osłonę rozrządu , żeby dowiedzieć się tego samego w grzecznej formie ? :D
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4


Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość