Strona 1 z 1

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 23 lip 2008, 11:37
autor: Swiety
Mamy taki problem. Nie wiem czy tulejować cylindry (koszt ok. 750zł.) czy kupować nowe tłoki (koszt nie znany), czy bawić sie w używane tłoki??

Czekam na opinie.

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 18:31
autor: Swiety
zapomniełem ze jedyne problemy na tym forum to podłokietniki, lampki i zarówki...

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 19:29
autor: DeviLL
Amen :twisted:

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 20:14
autor: aro
Może lepiej kupic silnik :wink:

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 20:21
autor: Nat
Nowe tłoki wyjdą drożej, choć to zapewne lepsze rozwiązanie.

Uzwane tłoki to zawsze ryzyko no i nie wiadomo jak długo posłużą.

Np. tłoki do integrali to koszt 1400- 2000 zł (zależy kute czy lane).

A ile razy miałeś robiony szlif bloku (o jakiej srednicy tłoka mówimy)?

P.S. A co, Ty nie masz problemu z żarówkami ;) :lol: : coto :

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 20:21
autor: tc130
Ja bym nie tulejował bloku tylko szukał dobrych nowych tłoków jeśli dobrze bedziesz szukał to kupisz je do 1500 zł materiał z którego robią tuleje jest przeważnie kiepskiej jakości,tłoki używane też sa już nieco wyrobione i dużo odstają od nowych, jeśli chcesz mieć spokój to szukaj tłoków a nie baw sie w ruskie remonty.

Re: Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 20:25
autor: lancia1969
"Swiety" pisze:Mamy taki problem. Nie wiem czy tulejować cylindry (koszt ok. 750zł.) czy kupować nowe tłoki (koszt nie znany), czy bawić sie w używane tłoki??

Czekam na opinie.
U Kusia leży blok zrobiony w nominale - może to będzie dla Ciebie sensowne rozwiązanie - pewnie odda go za kilka flaszek- leży tam już przynajmniej z 3 lata.

P.S Twoje pytanie jest raczej zaczepne - przecież nie jesteś początkującym użytkownikiem a pytasz o rzeczy podstawowe - nikt nie wie jakim dysponujesz budzetem i jakie są Twoje zamierzenia - uważam że pretensje nie uzasadnione a problemy z żarówkami są bardziej przyziemne ( czyt. Forumowe) niż Twój epizod z silnikiem, tutaj spotykają się miłośnicy marki a nie mechanicy :wink:

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 24 lip 2008, 20:28
autor: Kis79
myślę ze te pytanie lepiej by było zadac na czysto mechaniczno-sportowym forum. Rozchodzi sie o niemałe kwoty, a nikt by nie chciał zle doradzić.
Ja bym nie bawil sie w uzywane tloki,
Po drugie po co tulejowanie ? masz rysy , urwal sie korbowod?
Nie wystarczy honowanie + nowe tłoki + nowe pierscienie ( nadwymiar, czy nominal , nie wiem jak u ciebie)
uszczelka Cometic, sruby arp
jak robic, to porzadnie, bez druciarstwa .

To tylko moje zdanie : yesyes :

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 25 lip 2008, 0:12
autor: DeviLL
"Kis79" pisze:uszczelka Cometic, sruby arp
jak robic, to porzadnie, bez druciarstwa .

To tylko moje zdanie : yesyes :
Znajdz mi dedykowana uszczelke cometica do 1.6 (ta od 2.0 nie pasi ,gdyz mam taka przerobiona) , sruby arp do tego silnika chyba nie istnieja (trzeba samemu sobie zrobic szpilki odpowiednie)
W sumie Swietoszek juz wszystko wie , tloki za dawnych czasow jak euro bylo 1zl wyzej , kosztowaly 800-1000zl nowki (oczywiscie nie strikte do 1.6t bo takich nie robia chyba od lat 90 , za to te od 2.0 8vt pasuja idealnie)

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 25 lip 2008, 7:08
autor: Kis79
nie siedze w temacie , wiec nie wiem jak z dostepnoscia czesci. Jak mowisz ze praktycznie nie do dostania, to faktycznie lipa

Delta - Problemy z tłokami 1.6 turbo

: 28 lip 2008, 23:03
autor: Swiety
wyszło ze moje tłoki sa zowalizowane i niewiele brakuje zeby stracił komresje, pierscienie sie rozleciały razem z panewkami, chyba kupie nowe tłoki nadwymier i zrobi sie szlif cylindrów... taki jest wstepny plan

ps. moze ktos wie gdzie mozna zregenerowac pompe oleju :D