Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 paź 2018, 19:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 10 wrz 2009, 11:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20001
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Hejka,

taki dziw się pokazał w mojej Delcinie.

1. Jadąc do Witosławia korzystaliśmy z autostrady długi czas jadąc z prędkością powiedzmy maksymalną dopuszczalną. Potem, we Wrześni zjeżdżało się na drogę zwykłą i tu zonk- nagle zapaliła się kontrolka ładowania akumulatora. Gasła zawsze powyżej 4200 obrotów, poniżej- paliła się stale. Przyjechaliśmy do Witosławia, auto wystygło, problem zniknął i nie powtórzył się w drodze powrotnej. Akumulator miałem w owym czasie kiepściutki, więc ze 3 tygodnie później go wymieniłem. Sprawdziłem ładowanie- OK. Auto z duszą- bywa.

2. Jakieś 2 tygodnie temu kontrolka zapaliła się znowu. Tym razem pali się od odpalenia auta, gaśnie przy >4300 obrotów. Miernik pokazuje że ładowanie jest bardzo ładne, ale jednak ten check się na komputerku świeci.

Miał ktoś z Was podobny objaw? Jakieś pomysły co to jest? czujniczek? Jak to poprawić?

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 11 wrz 2009, 23:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2009, 11:57
Posty: 6
Lokalizacja: Dąbrowa/k Krotoszyna
witam,kolega mial podobny problem okazalo sie ze kabel ktory idzie od altelnatora do akumulatora byl zlamany miernikiem mierzylem to bylo ok ale kontrolka zazyla,przeciaglem nowy kabel na tej lini do akumulatora i jest ok.druga sprawa to moze jeszcze sias dioda w altelnatorze,pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2009, 8:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2008, 0:00
Posty: 102
Lokalizacja: Jaworzno/śląsk
A cała sytuacja nie ma miejsca na ciepłym silniku ?
Jeśli tak to opcja regulatora napięcia jest najbardziej sensowna


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2009, 10:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20001
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Z początku na ciepłym, teraz bez znaczenia.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2009, 11:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Posty: 2055
Lokalizacja: ????-???
Zacznij od sprawdzenia mas silnika i wiązki do checka w checku nie ma żarówki tylko jest dioda ( nie jestem tego pewny ale sprawdzę to dzisiaj)

_________________
Grzegorz

GG 13364997


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl