Strona 2 z 2

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 06 wrz 2011, 20:33
autor: pablo6996
Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
Pozdrawiam

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 07 wrz 2011, 13:34
autor: pablo6996
Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
Pozdrawiam

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 07 wrz 2011, 14:59
autor: schab
pablo6996 pisze: Może ktoś orientuje się kto był dostawcą silniczków krokowych do układu zasilania S.P.I. ?
GM ( Opel )
pablo6996 pisze:Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
109KM - to był MPI , nie sądzę żeby krokowce były zamienne
pablo6996 pisze:Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
A możesz zrobić zdjęcie starego ? Mam dwa od Ritma 90 s.i.e - silnik ten sam , różnił się nieco osprzętem.

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 08 wrz 2011, 16:20
autor: pablo6996
W sobotę zamieszczę zdj.
Pozdrawiam

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 10 wrz 2011, 16:47
autor: pablo6996
Witam oto on powód moich zmartwień.

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 10 wrz 2011, 20:52
autor: schab
Mam przed sobą krokowca pochodzącego z Ritma . Działał do końca .
Pierwsza część numeru się zgadza : 92172 , druga niekoniecznie : A2336- Wizualnie identyczny .

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

: 04 paź 2011, 17:01
autor: romlen
Znam ten ból. Mój silnik krokowy był dodatkowo nieszczelny i obroty falując nie spadały poniżej 2000. Wymiana pomogła. Czasem na allegro można znaleźć kompletny wtrysk SPI. Może coś się niebawem znajdzie?