Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach

Post autor: przemas81 » 26 kwie 2010, 21:19

No więc tak-rozgrzany silnik wsiadamy i rura przy wysokich obrotach kiedy turbo powinno walic pełna mocą auto popiarduje-przerywa tak jakby czegoś mu brakowało-jakby dopływ paliwa się odcinał albo jakby go zalewało jak dmucha do połowy wszysko oki ale na maxa popiarduje ,pozatym na jałowym jak jej depne do 6500 i odpuszczę gaz to strzeli z rury wydechowej tak ze dwa razy,jakby nieprzepalone paliwo w rurze było

Dodam że silnik jest od dedry turbo 2.0,wymieniłem przewody WN i świece na NGK-takie jakie były wcześniej
Macie jakies pomysły????
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach

Post autor: solarzmr » 26 kwie 2010, 21:33

A dmucha maksymalnie tyle ile wcześniej? U mnie było podobnie, przy 0,5 bara było wszystko w porządku, jak ciśnienie dochodziło do 0,7 to zaczynał przerywać i moc spadała. Okazało się że wąż od intercoolera do kolektora ssącego pękł przy opasce trzymającej go i powietrze uciekało bokiem jak dostało dużego ciśnienia. Skróciłem wąż o 2 cm i jest ok. Pęknięcie było malutkie i widoczne dopiero po zdjęciu węża.

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach

Post autor: przemas81 » 26 kwie 2010, 21:39

Zegar mam wyskalowany do 1 bara ale tak na oko jest jak mówisz że do 0.7 tłucze a potem stop,zresztą na trzecim bviegu w mieście toi cięzko zauwazyc i skupic wzrok na zegarze ile tam pokazuje -nie wyjeżdżałem za miasto z obawy że cos moze byc poważnego-w wolnej chwili przejże węże bo to dosyć prawdopodobne ;)
zobaczę i dam znać
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach

Post autor: DeviLL » 26 kwie 2010, 23:15

Obadaj map sensor/przeplywke i rurki cisnieniowe do nich idace ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”