Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: Lukasz_TG » 13 sie 2010, 01:23

Nurtuje mnie jedna sprawa a mianowicie moc silników 8V TB produkowanych seryjnie w Delcie ten silnik dysponował mocą 181 KM, w Themie już tylko 150 KM. Przypuszczam, że zmianie mogły ulec czasy wtrysku i samo ECU, głowice i turbo też biore pod uwage. Będe wdzieczny za jakiekolwiek materiały techniczne dotyczące 8V TB, lub podanie kosztów przerobienia silnika silnika 150 KM na 181 KM

Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Eagle_gd
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 21 lis 2009, 04:10
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: Eagle_gd » 13 sie 2010, 02:29

ogolnie silnikow bylo kilka wersji np w dedrze mialy od 165(Integrala) do 180(turbo) w zaleznosci od sterownika (byly wersje z i bez kata tez roznily sie moca)
ogolnie turbinka, wtryski, icek, map, czujniki takie same wiec zapewne inna mapa paliwa inne doladowanie
poszperaj w pdfach tam jest sporo informacji tu na forum mozna znalesc :)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: Lukasz_TG » 13 sie 2010, 15:46

Dzięki za odpowiedz generalnie chodzi mi o wzmocnienie 8VT 150 Km z Themy czyli jak dobrze rozumie na początek wymiana ECU no i jeszcze oczywiście kwestia doładowania czym się różnią.

Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 00:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: DeviLL » 13 sie 2010, 23:01

Jak tak kukam to najslabsza thema 2.0 8vt miala 165km ;) 150km miala croma . Tak czy siak jesli stan dobry to zwiekszyc doladowanie , dolac paliwa odpowiednio i jazda , 200km mozna zrobic spokojnie

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: Bany » 05 sie 2011, 16:54

Eagle_gd pisze:ogolnie silnikow bylo kilka wersji np w dedrze mialy od 165(Integrala) do 180(turbo) w zaleznosci od sterownika (byly wersje z i bez kata tez roznily sie moca)
ogolnie turbinka, wtryski, icek, map, czujniki takie same wiec zapewne inna mapa paliwa inne doladowanie
poszperaj w pdfach tam jest sporo informacji tu na forum mozna znalesc :)

Turbiny były 2 czy 3 rodzaje.
Thema jest preważnie na Boschu a delta/dedra na weberze.
Były na przepływce lub mapsensorze.
Więc nie wiem coi dla was jest takiego samego w tych samochodach...

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: vanisch » 06 sie 2011, 12:59

A prawda to, że w Cromie nie było "natrysku oleju na denko tłoka"? Forumowicz był zainteresowany moim silnikiem właśnie z Cromy i przez to z niego zrezygnował ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB

Postautor: Bany » 06 sie 2011, 20:52

wszystkie miały nawet bez turbo


Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości