Delta I - wałki rozrządu - wznios

sp200
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:49
Lokalizacja: Warszawa

Delta I - wałki rozrządu - wznios

Postautor: sp200 » 17 mar 2013, 20:53

Jaka jest dopuszczalna różnica wzniosu pomiędzy krzywkami wałka rozrządu? Chodzi mi o silnik dwuwałkowe, 8v.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 21:31 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 888
Rejestracja: 19 sie 2007, 00:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Delta I - wałki rozrządu - wznios

Postautor: Piszczyk » 11 kwie 2013, 22:29

szukałem w "Modyfing & Tuning Fiat/Lancia twin cam engines" Guya Crofta
podaje tylko maksymalne bicie na środku wałka (na środkowej podporze) = 0,2mm
co do wzniosu: w zależności od silnika/modelu wynosi 8,6mm / 9,1mm / 9,5mm / 9,9mm / 10,033mm
jak mierzyłeś wznios? jako różnice obu wymiarów poprzecznych krzywki?

duże masz różnice?
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
:DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 + AR166 2,5 V6 `2000 + AR147 1,6 TS `2002 + AR156SW 2,4JTDm `2005

blokady rozrządu HP do 1,6 16V silnik 182 B6.000
blokady rozrządu HP do busso v6
potrzebujesz ? napisz PW


Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości