Delta I - wałki rozrządu - wznios

sp200
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:49
Lokalizacja: Warszawa

Delta I - wałki rozrządu - wznios

Post autor: sp200 » 17 mar 2013, 20:53

Jaka jest dopuszczalna różnica wzniosu pomiędzy krzywkami wałka rozrządu? Chodzi mi o silnik dwuwałkowe, 8v.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 21:31 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Delta I - wałki rozrządu - wznios

Post autor: Piszczyk » 11 kwie 2013, 22:29

szukałem w "Modyfing & Tuning Fiat/Lancia twin cam engines" Guya Crofta
podaje tylko maksymalne bicie na środku wałka (na środkowej podporze) = 0,2mm
co do wzniosu: w zależności od silnika/modelu wynosi 8,6mm / 9,1mm / 9,5mm / 9,9mm / 10,033mm
jak mierzyłeś wznios? jako różnice obu wymiarów poprzecznych krzywki?

duże masz różnice?
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”