Delta - hf - elektryka

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Delta - hf - elektryka

Post autor: Jacek » 16 mar 2010, 22:08

Im dalej w las tym więcej drzew.
Chyba Paweł poległ z deltą w kabelkach 8-O i dlatego sprzedal.
Kupiłem właśnie akumulator i ........
d... : gafa : po włączeniu zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki i check panel i tak już zostaje.
Palą się wszystkie diody na check panelu i awaria turbiny. Podejrzewam że się komuś coś źle powtykało w kabelkach. Czy mógłby ktoś podesłać schemat elektryczny wtrysku i układu "check".
Gdzie jest centralka ECU ?w instrukcji napisali weber, i czy jest jakaś procedura selftestu?
Z góry dzięki za każde info, po włączeniu zapłonu startuje na chwilę pompa i zapalają się diody... i tak już zostaje.
Silnikiem nie kręciłem bo najpierw wymienię pasek.
Oj chyba będę miał dużo pytań : beczy :

Awatar użytkownika
miszax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1262
Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie

Re: Delta hf elektryka

Post autor: miszax » 16 mar 2010, 22:32

Centralka ECU jest nad nogami pasażera. Raczej nie jest to Webber raczej Magnetti- Marelii lub Bosch.
Zacznij od dokładnego posprawdzania mas. Świecący check panel świadczy na pewno o tym że dany element nie działa. Posprawdzaj żarówki. Jeśli długo stała wyczyść i wysusz styki i kontaktory. jeśli nie pomoże będziem kombinować dalej
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Odp: Delta hf elektryka

Post autor: Jacek » 19 mar 2010, 22:49

Stan blachy wskazuje że bidulka stala w luksusie:
Ostatnie sześć lat stała w jakiejś stodole i nie mogła widzieć wilgoci. Podłoga jak z fabryki, korozja jak na wiek znikoma: dziurka w dachu i parę pryszczy na tylnych nadkolach.
Mieliśmy ja przemalować na cerwono-bo szybszy, ale stan jest wykluczający psucie oryginałka.
Gdyby ktoś dysponował jakimś schematem bym miał dużo łatwiej.
:D :D :D

Awatar użytkownika
miszax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1262
Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie

Re: Delta hf elektryka

Post autor: miszax » 19 mar 2010, 22:53

A co dokładnie potrzebujesz :?:
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Odp: Re: Delta hf elektryka

Post autor: solarzmr » 23 mar 2010, 23:22

miszax pisze:Centralka ECU jest nad nogami pasażera.
W Delcie I centralka jest na tunelu środkowym, pomiędzy nogami pasażera i kierowcy. Dostęp jest przez odkręcane plastikowe zaślepki z jednej i drugiej strony.

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Delta - hf - elektryka

Post autor: Jacek » 26 mar 2010, 10:22

Dzięki za info,
Zdjąłem pokrywę rozrządu pasek jest znośny więc odważyłem się odpalić, więc nie ma problemu z układem wtryskowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”