Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Post autor: Bichoń » 07 kwie 2015, 13:30

Jak ściągnąć kierownicę w delcie/dedrze? W kappie były dwa otwory na śruby wykorzystywane przez ściągacz, a tutaj niczego takiego nie widzę. Jest jakiś sprytny patent czy zwyczajnie - większy młotek?

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Post autor: vanisch » 07 kwie 2015, 14:01

Blokujesz kierownicę, odkręcasz śrubę i kręcisz kierownicą (na ile się da) lewo-prawo ciągnąc ją do siebie, u mnie tak zeszła ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Post autor: Bichoń » 07 kwie 2015, 14:20

vanisch pisze:Blokujesz kierownicę
chodzi o zablokowanie stacyjką?

Czyli jednak metoda większego młotka :-)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Post autor: Lukasz_TG » 07 kwie 2015, 15:03

Ona jest wbita na wieloklin. Jak blokada jest włączona, to jest łatwiej. Ja zawsze wale rękami od strony wewnętrznej i schodzą zawsze, bez większego oporu.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Re: Delta II - jak ściągnąć kierownicę

Post autor: wladek-15 » 07 kwie 2015, 18:02

Jeśli blokada będzie włączona to kierownica zostanie wyrwana razem z zapadką blokady kierownicy... (przerabiałem juz to :P)
trzeba na początku:
-Zablokować kierownice blokadą i próbować ją ściągnąć szarpiąc aż puści ze stożka.
-Gdy się zluzuje trzeba przekręcić lekko kluczyk w stacyjce, aby odblokować zapadkę blokady kierownicy. Wtedy kierownica zejdzie bardzo luźno ...
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”