Jak chodzi o obniżanie zawieszenia to z doświadczeń zauważyłem, że fabryczny amortyzator nie daje do końca rady z obniżonymi nie utwardzonymi sprężynami. Kiedy miałem zdrowe amortyzatory i sprężyny Jamex (wiem, że nie jest to synonim jakości) zdarzało się, że zawieszenie dobijało, a kiedy pojawiało się obciążenie to na progach zwalniających dobicie z tyłu było niemal zawsze. Dopiero kiedy zamontowałem zestaw Eibach + Koni jest ok, ale nie każdemu musi odpowiadać taka charakterystyka.
Jeżeli miałbym szukać sprężyn ze 155 to szukałbym kompletu z amorami. Raz, że twardość sprężyn będzie dopasowana do twardości amortyzatorów. A dwa, że fizycznie amortyzator będzie pasował do sprężyny, czy tam odwrotnie
. W Dedrze występowały dwie średnice sprężyn i na pewno były różne twardości w zależności od silnika w Alfie na pewno też były jakieś różnice, ale jakie - tego nie wiemy, więc nadal niewyjaśnionym pozostaje to, jaka wersja Alfy mogłaby być dawcą. Można się pokosić o wersje z podobnym silnikiem i wyposażeniem, ale czy będzie ok tego się nie dowiemy dopóki ktoś tego nie sprawdzi albo nie pochwali się efektami swoich prób.
Jak chodzi o otwory i wymiary to raczej bym się nie obawiał, że coś może nie pasować.