Witam. Obok zbiorniczka wyrównawczego znajduje się kwadracik z miejscem na śrubokręt, za pomocą którego możemy coś regulować.
Jednak podczas regulacji prawie nic się nie zmienia. Początkowo myślałem, że jest to regulator składu mieszanki paliwowej, jednak podczas regulacji sonda lambda, praktycznie nie odczuwa żadnych zmian.
Parametr (sondy lambda) składu mieszanki paliwowej waha się od 0,2 do 0.8V.
Jedynie obroty biegu jałowego minimalnie się zmieniają raz falują a raz trzymają równa prace.
do czego to służy i jak to wyregulować ??
Dedra 2.0T - śruba regulująca do czego służy?
Dedra 2.0T - śruba regulująca do czego służy?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Dedra 2.0T - śruba regulująca do czego służy?
A po co chcesz kręcić??Coś nie tak się dzieje?
Wg opisu ma ona związek z składem CO ,dlatego kręcąc obroty się zmieniały(falowały).
Jak już pokręciłeś pasowałby teraz na analizatorze spalin sprawdzić CO i ew korygować.
Wg opisu ma ona związek z składem CO ,dlatego kręcąc obroty się zmieniały(falowały).
Jak już pokręciłeś pasowałby teraz na analizatorze spalin sprawdzić CO i ew korygować.