Nouva delta- regulator napięcia

Awatar użytkownika
Mobil
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: sieradow

Nouva delta- regulator napięcia

Post autor: Mobil » 09 lis 2006, 17:42

Co to moze byc chodzi oto ze ładowanie spadło do 11.8v wczesniej było dobrze no czasami swiecił sie akumulator ale jest dobry jak były mrozy -20 stopni to palił bez problemu:) teraz byłem spawac tłumik i po wizycie to własnie sie stalo?? co mogło sie np uszkodzic w alternatorze ze daje takie napiecie??

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

Nouva delta- regulator napięcia

Post autor: hf » 24 lis 2006, 14:45

a czy sprawdzales alternator ja mialem podobne objawy i wine za to ponosil wlasnie on... sprawdz

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

Nouva delta- regulator napięcia

Post autor: hf » 24 lis 2006, 14:46

szczo sie wieszaja trzeba sprawdzic np...tki

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Nouva delta HPE

Post autor: schab » 24 lis 2006, 14:59

"Mobil" pisze: teraz byłem spawac tłumik i po wizycie to własnie sie stalo??
A jak były spawane tłumiki ? - elektrycznie , czy gazowo ?
Bo jak elektrycznie i nikt przy tym nie zdjął klem z akumulatora ( pogratulować fachowości ) - to masz do wymiany regulator napięcia i niewykluczome , że którąś z diod !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
Kamil.
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 08 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Nouva delta- regulator napięcia

Post autor: Kamil. » 01 gru 2006, 22:12

Okazało się, że padł regulator napięcia.

Czerwik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 12 kwie 2006, 0:00
Lokalizacja: Częstochowa

fachowość

Post autor: Czerwik » 17 gru 2006, 13:38

ostatnio byłem spawać tłumiki i pan mechanik podłacza spawarke i chce spawac wiec sie go pytam czy odłączył akumalator a on do mnie ze nie trzeba po ostrej wymianie zdan pan stwierdził ze jak chce to żebym sam sobie odłaczył wiec odłączyłem. Ostrzegł mnie tylko ze zresetuje komputer (jak by to była jakas dragedia) po czym poiwedział mi że on nie podłącza masy spawarki do alternatora tylko do rury i nic się nie ma prawa spalic przemilczałem to bo widac ten pan nie wiedział ze masa w alteranatora to masa wspólna samochodu czyli cała rama auta.
Odwiedzałem ostatnio paru tłumikarzy z paroma samochodami i kazdy twierdzi podobnie
OSTRZEŻENIE: I NIE POZWÓLCIE SPAWAĆ SAMOCHODU BEZ ŚCIAGNIETYCH KLEM Z AKUMLATORA PO TŁUMIKARZE NIE MAJĄ OPRÓCZ SPAWANIA ŻADNEJ INNEJ WIEDZY NA TEMAT SAMOCHODÓW
LANCIA_RULEZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”